اسباب و اثاث پيرايش ضروري خانم ها

مقالات رسمي لوازم ارايش و عطر

اسباب و اثاث پيرايش ضروري خانم ها

۵۷ بازديد

 بهترين كرم پودر
اسباب و اثاث پيرايش ضروري خانم هاخريد اسباب و اثاث آرايشي يك كدام از آن كارهايي ميباشد كه در صورتيكه صحيح و با اعتنا انجام نشود خير فقط وسيله با ارزشي به كيف اسباب و اثاث آرايشي شما بيش تر نمي نمايد بلكه ممكن ميباشد كيف پولتان را خالي نمايد.
دربين اسباب آرايشي 5 مداد مي باشند كه ضرورتا بايستي در كيف آرايشي خودتان داشته باشيد. پس خيلي خودتان را در تعيين اشكال و اقسام اسباب و اثاث آرايشي خسته نكنيد. در صورتي‌كه نمي دانيد كه چه ماركي را تعيين نماييد ارشادوراهنمايي تان خواهم كرد.


اثاثيه پيرايش ضروري و برند خوبدر دنياي جذاب اسباب آرايشي اسم ها متفاوت، توليد ها متنوع و برس ها و پدهاي آرايشي مختلفي موجود است كه ميتواند برايتان يه خرده حيران كننده باشد و شايد به حيث رسد خريد اسباب آرايشي صحيح و كاربردي فعاليت دشواري باشد.
كرم مرطوب كننده رنگي BB و CCبراي استعمال اين كرم نيازي به قلمو يا اين كه پد نداريد. به راحتي مي‌توانيد با دست هاي منزه آن را به كار گيري فرماييد.
خودكار دوكاره سايه و خط ديدهاين قلم دوكاره هم جاي كمتري ميگيرد و هم در مواردي كه دوره مقداري براي فراهم شدن داريد ميتوانيد به راحتي و در حين كوتاهي با يك طرف آن سايه زده و با طرف ديگرش خط ديده بكشيد.
ريملريمل ضدآب تنظيم نمائيد. زيرا ذيل ديده را سياه نميكنند و در حالت باراني هم شرايط خويش را نگهداري ميكنند. ريمل هاي ضد آب حجم دهنده شايسته ترين گزينش ميباشند زيرا هم مژه ها را پرپشت مي نمايند و هم ديده ها را خوش موقعيت ميكنند. شايسته ترين برند ريمل ضدآب كاورگرل CoverGirl Super Sizer است.
رژلب دوكارهرژلب دوكاره هم تحت عنوان رژ و هم تحت عنوان رژگونه به كارگيري ميشود. استعمال آن به طور همزمان كمتري ميبرد و هم تناسب رنگ ها را مراقبت ميكند. با استعمال از انگشتان يه خرده به سيرتكامل زده و با به كارگيري از انگشت كوچك از آن به لب ها بزنيد. شايسته ترين برند رژلب دوكاره ULTA مي‌باشد.

اردمي
كرم پودر فشرده يا اين كه رقيقاين كرم ها براي صاف و يكدست كردن پوست رخ استعمال ميگردند. ذوق و سليقه ها متعدد ميباشد بعضا ها رنگي كه به پوست نزديك باشد را به كارگيري مي نمايند و بعضا از دسته درخشان آن به كارگيري مي‌نمايند. البته بهتر ميباشد كه درخشان نباشد زيرا تنها براي يكپارچه كردن پوست استعمال مي‌گردد. و همينطور در شرايطي كه كرم شالوده اي كه به كارگيري نموده ايد خيلي پر‌نور ميباشد ميتوانيد از اين كرم پودرها بزنيد تا رنگ فيس طبيعي خيس شود. شايسته ترين برند اين كرم پودرها e.l.f مي‌باشد زيرا هم ارزان ميباشد و هم روغن را جذب مي نمايد.

آشنایی اولیه با آرایشگری مردانه

یک آرایشگر حرفه ای اگر درصدی کار کند می توند دو سه میلیون تومان درآمد داشته باشد اما اگر خودتان آرایشگاه نیمه لوکس داشته باشید، می توانید روی سود شش، هفت میلیون تومانی آن در ماه حساب کنید.  برای تاسیس یک آرایشگاه ابتدا باید یک مکان مناسب که حداقل 12 متر مربع باشد، تهیه کرد که به طور میانگین 15 تا 20 میلیون تومان رهن و 1.5 تا 4 میلیون تومان هم اجاره نیاز است. هزینه دکوراسیون، سیستم گرمایش و سرمایش و تجهیزات پیرایش هم بالغ بر 15 تا 28 میلیون می شود. پس شما برای راه اندازی یک آرایشگاه متوسط اما زیبا و با کیفیت به حداقل 50 میلیون تومان سرمایه اولیه احتیاج دارید.

می توانید مثل قدیم، بروید «وردست» یک آرایشگر حرفه ای بایستید و بعد از چند هفته، کم کم راه بیفتید اما اگر می خواهید خودتان مغازه بزنید باید آموزش ببینید و مدرک بگیرید تا مجوز تاسیس سلمانی را به شما بدهند.

آرایشگری زنانه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.