اهميت استعمال از كرم قابل انعطاف كننده قبلي از آرايش و پيرايش!

۶۸ بازديد

5. شايسته ترين آبرسان پس از شستن پوست

بهترين كرم پودر

پوست ما صحيح بعداز اينكه آن را مي‌شوريم، چربي طبيعي خويش را از دست مي دهد و كم آب ميشود. به علاوه وقتي كه با آب داغ دوش ميگيريد و يا اين كه صورتتان را مي‌شوريد، چربي پوست به واحد سنجش بيشتري از في مابين مي‌رود و منافذ پوستتان گشوده ميگردد. درحال حاضر در شرايطي كه از كرم قابل انعطاف ‌كننده قابل قبولي براي آبرساني و از دربين بردن اين كم آبي در پوسستتان استعمال فرمائيد، به نيكي جذب مي گردد و ميتوانيد با خيال و خاطر ريلكس از كرم پودر آرايشي بر روي پوسستان به كار گيري فرماييد و در غير اين چهره پوستتان به مرور مبتلا بي آبي و چروك و ظاهري نا مطبوع ميشود.

 

فراموش نكنيد كه پس از شستن صورتتان و يا اين كه پس از دوش به دست آوردن، بي ترديد به آرامي پوستتان را به يك حوله كم آب فرماييد و هنگامي كه همگي آب مازاد روي پوست صورتتان را منزه كرديد. آغاز به كرم زدن پوست نماييد.

از طرف ديگر اين قضيه را نيز به خاطر داشته باشيد كه شستن رخ با آب داغ و يا اين كه دوش تصاحب كردن با آب داغ سبب مي شود چربي پوست شما به واحد سنجش بيشتري پاك شود و در سود پوستتان پس از چنين مواردي بيشتراز حد كم آب و بيش تر در معرض جراحت قراردارد.

تلاش فرماييد تا حد قابليت و امكان از آب سرد براي شستن صورتتان به كار گيري نماييد و در هنگام دوش تصاحب كردن نيز آب را خيلي زياد داغ نكنيد تا هم به پوست چهره و تن و هم به پوست راز و موهايتان جراحت وارد نشود و ترازو چربي خويش پوست نيز با اين شستشو از ميان نرود.

 

اهميت استعمال از كرم قابل انعطاف كننده قبلي از آرايش و پيرايش!

با همگي اين اوصاف كه در صدر ذكر شد، هم اكنون فكر كنيد كه قصد آراستن هم داشته باشيد و فارغ از كرم قابل انعطاف كننده اين عمل را انجام مي‌دهيد. مهمترين اتفاقي كه براي پوست شما مي‌ افتد اين ميباشد كه كرم پودر فارغ از اينكه زيرسازي پوست انجام داده باشيد بدون واسطه روي پوست شما قرار مي گيرد و همگي منافذ پوستتان بعداز مدتي با اين كرم مسدود ميگردد و پس از مدتي پوستي با جوش‌هاي ذيل پوستي و حتي قرمز‌رنگ خواهيد داشت.

 

گزينه بعدي اينكه ظواهر آرايش و پيرايش شما آنطور كه بايستي به لحاظ نميرسد و به اصطلاح آرايش و پيرايش روي پوستتان نمي‌نشيند و جلوه‌اي زشت و پوسته پوسته پيدا ميكند. اين عمل سبب مي گردد به مروز پوست شما زخم ببيند، موقعيت صاف و براق طبيعي خودش را از دست دهد و جوش‌هاي ذيل پوستي هم به خيال و خاطر نفوذ كرم پودر و آلودگي‌ها به باطن پوستتان يجاد شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.