مرحله اوليه ماهر كرم پودر زدن : رنگ كرم پودر مطلوب پوست چهره تان گزينش فرماييد

۶۸ بازديد

در حالتي كه پوستي كدر داريد

بهترين كرم پودر
در صورتيكه پوستي كدر و دارنده جوش و همچنين لك‌هاي ارثيه از جوش داريد، در آغاز ضدآفتاب فاقد چربي خويش را بزنيد، بعد از آن از يك كرم‌ پودر خوب كه امكان پوشانندگي نيكي دارااست به كارگيري كرده و تمام نقاط پوست را با آن بپوشانيد و با تكان آهسته ضربه زدن آن را كاملا روي پوست بخوابانيد و در آخر فعاليت آرايش و پيرايش هم پد يا اين كه به عبارتي ابر پنكيك را برداشته و با جنبش گذاشتن و برداشتن روي پوست، آن را يه خرده از براقي به ماتي برسانيد.


در شرايطي‌كه پوست چربي داريد
هنگام خريد كرم پودر بي ترديد به ليبل آن توجه كنيد كه روي آن كلمه ( oil free ) يا اين كه ( matt ) مندرج باشد. در غير اين فيس خير صرفا براقي پوست شما‌را تشديد مي‌كند بلكه مي بايست خودتان را براي زدن جوش‌هاي بدتر فراهم كنيد. كرم پودرهاي مايع يا اين كه جامد با بيس آب و پنكيك‌هاي خشك تعيين نيكي براي به كارگيري روزانه شماست. در حالتي‌كه كه پوست‌تان نياز به يك پوشش قادر‌خيس داراست گذشته از زدن كرم مايع با يك پد مرطوب يك لايه از فون خشك ( آكوا ) روي پوست‌تان بزنيد.


مرحله اوليه ماهر كرم پودر زدن : رنگ كرم پودر مطلوب پوست چهره تان گزينش فرماييد
مرحله نخستين ماهر كرم پودر زدن : رنگ كرم پودر مطلوب پوست فيس تان گزينش فرماييد
هنگام خريد براي آزمايش رنگ كرم‌پودر مي بايست ۳رنگ در حدود رنگ پوست‌تان را روي خط فك تحت خويش بماليد، آن‌گاه در روشنايي طبيعي ملاحظه كنيد كه آيا هنوز خط آرايشي چشم ميگردد يا اين كه خير؟ در شرايطي‌كه رنگ صحيح را گزينش كرده باشيد خطي نبايد باقي مانده باشد. كرم‌پودري براي شما مطلوب ميباشد كه هنگامي به خط فك زير ماليده شود، خط آرايشي في مابين گردن و رخ به وجود نيايد.



تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.