نحوه درست ارايش

مقالات رسمي لوازم ارايش و عطر

نحوه درست ارايش

۶۸ بازديد

مي توانيد از سايه ديده‌هاي كرمي به كارگيري فرمائيد زيرا ادغام كردن آنان از سايه‌هاي پودري ريلكس‌خيس ميباشد.

 بهترين كرم پودر
۲. از رژ سيرتكامل مايع استعمال نماييد.در‌صورتي‌كه سيرتكامل و نواحي حريم پوست رخ‌تان مستعد بي آبي ميباشد از رژ سيرتكامل‌هاي مايع يا اين كه استيكي به كار گيري نمائيد. رژ سيرتكامل‌هاي مايع قابل انعطاف‌خيس و ريلكس‌خيس روي پوست پخش ميگردند. علاوه بر اين، در روزهاي گرم كه زياد عرق مي كنيد، بازه زماني بيشتري روي پوست باقي ميماند و دوام بيشتري دارااست.
براي به كار گيري از رژگونه مايع، كمي از آن را روي سيرتكامل بگذاريد و با قلموي منحصربه‌فرد آن را پخش فرمائيد.
۳. رژ لب بزنيد.بعداز به كارگيري از كرم پودر، رژ سيرتكامل و پيرايش ديده ممكن ميباشد لب‌هايتان مجدد كم آب شوند. يه خرده بالم لب روي لب‌هايتان بزنيد. يه خرده حوصله نماييد و آن‌گاه رژ لب بزنيد. كارايي فرماييد كه از رژلب‌هاي مات يا اين كه رژلب‌هايي كه طولاني‌بازه ميباشند، به كار گيري نكنيد.
در حالتي كه قصد داريد از رژ لب مات استعمال نمائيد، براي اينكه از كم آبي آن بكاهيد از بالم لب يا اين كه وازلين روي آن به كار گيري نمائيد. براي اين عمل يه خرده از بالم لب يا اين كه وازلين را با نوك انگشت روي لب بزنيد. با اين عمل، لب‌هايتان مرطوب‌خيس مي شوند.
۴. از هايلايتر براي شرايط دادن به طور استعمال فرماييد.

در صورتي‌كه فكر مي كنيد چهره‌تان هنوز كم آب و بي‌روح به حيث ميرسد با استعمال از هايلايترهاي مايع، به صورت‌تان تازگي بدهيد. براي زدن هايلايتر روي پوست مي توانيد از نوك انگشتان‌تان به كار گيري نماييد.
ولي به كارگيري از هايلايتر، كم آبي پوست‌تان را نادر‌خيس نمي‌نمايد البته سبب مي‌گردد كه ظاهري باطراوت‌خيس و سلامت‌خيس داشته باشد.
۵. در حين روز آرايش و پيرايش خويش را تكرار نماييد.نسبتاً هر دو ساعت آرايش و پيرايش‌تان را باز‌بيني نمائيد. در‌صورتي‌كه شم ميكنيد بخشي از پوست در درحال حاضر پوسته پوسته شدن ميباشد، پوست‌تان را احيا نماييد.
در آغاز با موچين، پوسته‌هاي فيس را برداريد. آن گاه كرم مرطوب‌كننده روي نواحي كم آب بزنيد. با مرطوب‌كننده پوست‌تان مجدد تغذيه و مرطوب ميگردد.
در به كارگيري از مرطوب‌كننده زياده‌روي نكنيد و زياد آن را روي رخ‌تان پخش نكنيد. زيرا در‌اين مرحله هر چقدر پوست‌تان را مالش دهيد سبب ساز منزه شدن يا اين كه به هم ريختن كرم پودر و كانسيلر ميگردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.