كرم پودر را با برس مخصوصش صحيح روي نقطه آسيب فيس‌تان بزنيد

۸۵ بازديد

 بهترين كرم پودر

3- پاره اي پودر برداريد و براي اثبات كردن كرم پودر‌تان از آن به كار گيري فرمائيد. * كانسيلر به ياري شما ميايد- جاي آسيب و چروك‌هاي صورتچگونه مي بايست اين عمل را بكنيم: نخست، شما بايستي مطمئن گرديد كه آيا ميتوانيد تماما جاي آسيب را روي فيس‌تان بپوشانيد يا اين كه نه. در شرايطي‌كه نتوانستيد صد در صد آن را از ديد نهفته نمائيد مي توانيد با به كارگيري از يك كرم پودر خوب آن را كمرنگ خيس و نامشخص خيس نمائيد

1- نخستين از كليه با يك لوسيون كمرنگ با غلظت معدود تمام فيس‌تان را بپوشانيد.

2- آن گاه، كرم پودر را با برس مخصوصش صحيح روي نقطه آسيب فيس‌تان بزنيد و آن‌گاه آن را سيرتكامل اي روي رخ‌تان پخش نماييد كه رنگ تمام نقاط چهره‌تان يك پارچه شود.

3- در پايان نيز از يك پنكيك براي اثبات كردن كرم پودر روي فيس‌تان استعمال نماييد. * چروك‌هاي صورتچگونه آن را بپوشانم: با به كارگيري از يك كرم با غلظت بالا و و كرم پودري خوب و قدرتمند مي توانيد صورتي صاف و يك پارچه داشته باشيد.

1- فيس‌تان را مرطوب نماييد،مرطوب كننده رخ شما‌را يكپارچه مي كند.چنانچه پوستي سوراخ رخنه‌ و پوسته گرديده داريد به كارگيري از كرم مرطوب كننده براي‌تان از هر چيزي واجب خيس ميباشد.

2- از كرم پودر‌هاي مايع به كارگيري نمائيد.

3- به سيرتكامل‌هايتان رژگونه بزنيد.حتي در صورتي سيرتكامل‌هايتان چروك داراست گشوده هم مي توانيد از يك رژگونه كمرنگ استعمال نماييد.

4- درصورتي كه حريم لب‌هايتان خطوطي داريد، آن حيطه را همواره مرطوب نگاه داريد. از يك پماد منحصر چروك به دور لب استعمال فرماييد، اما كارايي نكنيد كه آن خطوط را با كرم پودر بپوشانيد.در قبال يك رژلب مايع كرم مانند برداريد و با يك خط لب قشنگ و كمرنگ خط لب‌تان را پر رنگ نماييد.

چه‌طور اين فعاليت را انجام دهيم:

1- براي داشتن يك آرايش و پيرايش خوشگل و اما طبيعي از يك كرم و يا اين كه لوسيون به كارگيري نمائيد.

2- برس كرم پودر را برداريد،‌ تمام رخ خويش را با به كارگيري از اين برس كرم پودر بزنيد، مطمئن گرديد كه كرم روي رخ شما نشسته ميباشد. در شرايطي‌كه كرم پودر روي رخ شما پر‌نور خيس ميگردد روي نقاطي از چهره‌تان كه فكر‌مي‌كنيد‌ نقص دارا‌هستند نزنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.