به كار گيري از ابزار مطلوب براي كرم پودر زدن

مقالات رسمي لوازم ارايش و عطر

به كار گيري از ابزار مطلوب براي كرم پودر زدن

۵۰ بازديد

مرحله سوم: به كار گيري از ابزار مطلوب براي كرم پودر زدن

 بهترين كرم پودر
خوشبختانه ابزار كارآمد متعددي را در بازار براي به كارگيري صحيح از كرم پودر سراغ داريم و بسته به صلاح‌روئت كرد خويش شايسته ترين وسيله را به فعاليت بگيريد.

۱. برس زيرسازي
درباره ي گزينش برس زيرسازي نمي‌قدرت ورژن واحدي پيچيد؛ ولي گشوده هم تجربه نشان داده ميباشد كه برسي را براي زيرسازي آرايش و پيرايش گزينش فرماييد كه كرم پودر را به‌راحتي به طور منتقل نمايد و پوشش خير و خوبي توليد كند. انصافاً بايستي خاطرنشان كرد برس هاي صاف آيتم‌ي خير براي به كار گيري صحيح از كرم پودر به حيث مي‌رسند. برس هاي منحصر كرم پودر نيز اختصاصاً براي اين فعاليت تشكيل‌شده‌اند و پوششي قشنگ و ملايم روي پوست توليد ميكنند. در حال حاضر دوره آن فرا رسيده كه برس زيرسازي آرايش و پيرايش را به كرم پودري كه پشت دست خويش ريخته بوديد، آغشته نماييد و در وضعيت دوراني روي پوست بماليد. به هر اندازه كه در انجام اين عمل شكيبايي و اعتنا به خرج دهيد، به‌ به عبارتي اندازه پيرايش آخرين شما قشنگ‌خيس خواهد شد.

۲. بيوتي بلندر
بيوتي بلندر (beauty blender)، وسيله‌اي‌ نسبتاً تازه در دنياي آرايش و پيرايش ميباشد و به لطف كاربرد ديده‌گيري كه دارااست در بازه‌دوره يه خرده به يك كدام از ابزارهاي گزينه عشق و علاقه‌ي آرايشگران تبديل شده‌است. بنابراين ميتوانيد به جاي برس زيرسازي از بيوتي بلندر براي به كارگيري صحيح از كرم پودر امداد بگيريد. بيوتي بلندر در‌ واقع يك پد اسفنجي و بيضي صورت ميباشد كه به‌راحتي در اختيار قرار مي گيرد و نصيب‌هاي متعدد فيس را با كرم پودر پوشش مي دهد. براي به كارگيري از بيوتي بلندر در آغاز آن را نم‌دار كرده و آن‌گاه به كرم پودر آغشته كنيد و به‌رخ نقطه‌اي روي پوست بماليد. اين عمل را با اعتنا و طاقت انجام دهيد تا كرم پودر با حالتي صاف و يكپارچه به تمام نصيب‌هاي چهره ماليده شود.

۳. اسفنج آرايشي
اسفنج آرايشي در‌ واقع ورژن كهن‌خيس بيوتي بلندر ميباشد و براي به كارگيري صحيح از كرم پودر ترويج متعددي دارااست. اسفنج آرايشي را در كرم پودري كه به پشت دست زده‌ايد، به‌موقعيت ضربه‌اي فرو فرماييد و با حركات آهسته روي چهره بماليد. اين فعاليت را نخست براي راءس فيس انجام دهيد و آنگاه كرم پودر را به ديگر نصيب‌ها منتقل كنيد تا تمام رخ پوشش قابل قبولي پيدا نمايد.

۴. انگشتان
كرم پودر زدن با انگشت هيچ اشكالي ندارد، به‌شرط اينكه دست‌هاي شما تماماً پاك و ضدعفوني باشند. ناگفته نماند در‌حالتي كه پوستي چرب داريد، اعتنا داشته باشيد كه انگشت‌ها چربي پوست را در طول استعمال از كرم پودر به ديگر نصيب‌ها منتقل مينمايند. كرم پودر زدن با انگشت نحوه خير براي خانم‌هايي ميباشد كه براي اولي توشه كرم پودر مي زنند و تجربه‌ي چنداني در‌اين عمل ندارند. براي استعمال صحيح از كرم پودر، با انگشت سبابه آن را در موقعيت نقطه‌اي به‌ نصيب‌هاي پهناور‌خيس رخ بزنيد و سپسبه باقي نقاط فيس بماليد. براي نصيب‌هاي دقيق‌تري مانند تحت ديده و كناره‌هاي بيني از انگشت رينگ ياري بگيريد؛ چراكه اين عمل فشار كمتري بدين نواحي حساس مي آورد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.