شايسته ترين استايل هاي آرايشي صورت هاي داراي اسم و رسم

۵۶ بازديد

بهترين كرم پودر
شايسته ترين استايل هاي آرايشي صورت هاي داراي اسم و رسم در فرش قرمز‌رنگ مراسم اسكار 2020 را تماشا نماييد.صحيح همانگونه كه مي اقتدار تصور كرد نامزدهاي اجرو پاداش اسكار ۲۰۲۰ پيش از اعلام حاصل نگران بودند آيا مي‌توانند يك كدام از پاداش هاي افتخاري اين مراسم را با خويش به منزل ببرند يا اين كه خير، مي اقتدار حدس زد به به عبارتي اندازه مجموعه استايل و ميكاپ آن ها نيز نگران ظواهر مشتري داراي شهرت خويش بودند تا به شايسته ترين صورت ممكن در قبال دوربين ها حاضر شود.
اسكار ۲۰۲۰ و شايسته ترين استايل هاي آرايشيحتي افرادي كه نامزد اخذ اجرو پاداش نيز نشده انده به به عبارتي اندازه هفته ها سعي بر فراهم كردن خويش براي مراسم فرش قرمز رنگ اسكار كردند. به نقل از پرشين او تصاوير ذيل گلچيني از سود عمل آنان و شايسته ترين ميكاپ و گونه موهاي اسكار ۲۰۲۰ ميباشد.
جنل مونيبعداز ورود جنل موني به فرش قرمز رنگ اسكار، تمامي ديده ها معطوف جامه و شال كريستالي و نقره اي وي شد كه مزين به ۱۶۸۰۰۰ كريستال بود. اما صرف حيث از جامه، استايل آرايشي وي با مژه هاي بلند و پرپشت و كاربرد فوق العاده نادر از خط ديده اكليلي نيز شايان توجه ميباشد.

جنل مونيسيرشا رونانهنرپيشه فيلم “زنان كوچك” با موهاي كوتاه و چتري موهاي نسبتا كوتاه در فرش قرمز رنگ حاضر شد.

سيرشا رونان در اسكار ۲۰۲۰ناتالي پورتمندسته گيسو باب همچنان در هاليوود عرض اندام مي‌نمايد و ناتالي نيز از صورت هايي بود كه با اين جور گيسو در قبال دوربين خبرنگاران ايستاد.

ناتالي پورتمنلوسي بوينتونمدام مي اقتدار انتظار يك استايل آرايشي مختلف را از لوسي داشت. او اين توشه نيز با مزين كردن فرق موهايش به مرواريد و استعمال از مژه هاي بسيار بلند و تيز اين عمل را كرد.

لوسي بوينتونسلما هايكهايك با اين مدل استايل و اكسسوار گيسو يادآور الهه هاي يوناني ميباشد. او اكسسوار گيسو نقره اي خويش را با خرقه سپيد ست كرده بود.

سلما هايكبيلي آيليشآيليش با موهاي دو رنگ سبز و مشكي و مانيكور مشكي مزين به سنگ كريستالي در فرش قرمز رنگ ظواهر شد.

بيلي آيليششارليز ترونشارليز با رنگ گيسو پلاتيني و دسته موي پيكسي در قبال دوربين قرار گرفت. گرچه در وهله نخستين تمام چيزي كه مشاهده ميكنيد همين استايل ميباشد البته در واقعيت استايليست موي وي از يك كش مشكي در پشت موهايش به كارگيري كرده كه فقط از پشت راز به چشم مي‌خورد.

شارليز ترونزازي بيتزهنرپيشه فيلم جوكر موهاي فرفري خويش را به صورت جالبي استايل داده بود و اذن داده بود دسته گيسو طبيعي اش در راءس اعتنا واقع شود.

زازي بيتزشايسته ترين آرايش و پيرايش ها در اسكار ۲۰۲۰كترينا بلفاعتقاد اينكه ستاره فيلم فورد در قبال فراري با چنين استايل آرايشي بي نقصي براي او‌لين توشه در فرش قرمز‌رنگ اسكار ظواهر ميشد، طاقت فرسا ميباشد. به نقل از پرشين او استايل آرايشي وي متشكل از يك بان با فرق ميانه و استعمال از رژلب قرمز رنگ مات ميباشد.

كترينا بلفاوليويا كولمناوليويا را مدام با موهاي مشكي مي ديديم البته او اين توشه با رنگ موي بلوند نو در اسكار حاضر شد.

اوليويا كولمنپنلوپه كروزموهاي صاف و درخشان و كلاسيك پنلوپه كروز به آساني قشنگ و شيك ميباشد.

پنلوپه كروزفلورانس پيوهنرپيشه فيلم زنان كوچك در او‌لين حضور خويش در اسكار لبخند از لبش محو نمي‌شد. وي يك گونه موي توده گره اي نسبتا پيچيده تعيين كرده و آن را با ميكاپ صورتي ملايم ست نموده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.