ترفندهاي ماندگاري اضافه كرم پودر روي چهره

مقالات رسمي لوازم ارايش و عطر

ترفندهاي ماندگاري اضافه كرم پودر روي چهره

۷۰ بازديد

 بهترين كرم پودر
در صورتي‌كه تمديد آرايش و پيرايش در ميانه پايكوبي برايتان موضوعي آزار دهنده ميباشد براين اساس بهتر ميباشد با ترفندهاي ماندگاري اضافه كرم پودر روي فيس در‌اين بخش از خبرها زيبايي و آرايش و پيرايش پرشين او آشنا گرديد.اين كه آرايش و پيرايش تان در ميانه جشن و پايكوبي يا اين كه عروسي پاك بشود و يا اين كه كيفيت نخستين ي خويش را از دست بدهد مي‌تواند يك مورد آزار دهنده برايتان باشد و شما بدون چاره مي گردد آرايش و پيرايش خويش را تمديد فرمائيد. كرم پودر تحت عنوان يك كدام از پركاربردترين اسباب آرايشي نقش بالايي در ماندگاري بيش تر آرايش و پيرايش شما دارااست كه شما مي‌توانيد با گزينش يك كرم پودر مطلوب و به كار گيري از برخي ترفندها ماندگاري آرايشتان را ارتقاء دهيد. درين راستا بخش مخصوص زيبايي و پيرايش پرشين او ۹ منش ماندگاري اضافه كرم پودر روي چهره را به دنبال ي اين مقاله ارائه ميكند.
ترفندهاي ماندگاري اضافه كرم پودر روي چهره۱٫ گزينش كرم پودرهايي با ماندگاري زياد
به نقل از پرشين او يكي‌از معلوم ترين طرز ها تعيين كرم پودر با ماندگاري بالا ميباشد كه بعضي از آن‌ها ضد آب نيز مي باشند.
 ۲٫ تزكيه پوست از چربي

اردمي
در‌صورتي‌كه پوستتان چرب باشد كرم پودر به سادگي منزه ميشود. چنانچه پوست چربي داريد بايستي پيرو يك مرطوب كننده مات با در دست گرفتن چربي باشيد.

ارتقا ماندگاري اضافه كرم پودر روي رخ۳٫ گزينش كرم پودري با فورماليسيون مطلوب
از‌آن‌جا‌كه هر فورماليسيوني براي دسته خاصي از پوست مطلوب ميباشد ، مهم ميباشد كه از آن اطلاع داشته باشيد. در شرايطي كه پوست چرب داريد فورماليسيون معدني (مينرال) ، محتويات فارغ از چربي يا اين كه به عبارتي (اويل فري) يا اين كه كرم پودر پودري مطلوب ميباشد.كرم پودرهاي معدني ماندگاري بيش تري دارا هستند. در چهره داشتن پوست كم آب از كرم پودرهاي مايع و كرمي استعمال فرماييد.
۴٫ استعمال از مداد آرايشي
در‌حالتي كه در هنگام استعمال از كرم پودر از برس به كارگيري فرماييد، پوشش خير و خوبي روي پوست توليد خواهد كرد. براي كرم پودر مينرال مي‌توانيد از برس پرپشت خيس و براي كرم پودر مايع از برس مسطح استعمال نمائيد.

كاربرد قلمو در ماندگاري طولاني تر كرم پودر روي رخ۵٫ تحت سازي رخ
چنانچه از پرايمرهاي سيليكوني به كار گيري نمائيد از منزه شدن كرم پودر خودداري مي‌نمايد. به نقل از پرشين او در سود آن، شما از مقدار كرم پودركمتر به كار گيري كرده و پوست را براي زدن كرم پودر صاف و يكپارچه نيز مينمايد.
فوايد مرطوب سازي پوست در ماندگاري اضافه كرم پودر روي رخ۶٫ تطهير، لايه برداري، مرطوب كردن
در شرايطي كه كرم پودر را بر صورتي بزنيد كه از گذشته تطهير، لايه برداري و مرطوب شده‌است ، بدين ترتيب كرم به طور يكسان به تمام پوست پخش گرديده و طولاني خيس ميماند.
۷٫ به كارگيري به اندازه از كرم پودر
به خيال و خاطر داشته باشيد كه چنانچه زياد كرم پودر را بزنيد ، تضميني براي طولاني ماندن آن نخواهد بود. شما بايستي در بالا واحد سنجش مشخصي روي برس ريخته و آنگاه واحد سنجش آن را به آرامي طولاني تر فرمائيد.
۸٫ زدن پودر بعد از كرم پودر
بعد از زدن كرم پودر لازم ميباشد كه آن را با به كارگيري از يك پودر بي نقص نمائيد.
۹٫ استعمال از اسپري
از اسپري هايي كه شالوده آب دارا هستند ميتوانيد به كارگيري فرماييد و كرم پودر را اضافه روي پوست نگاه داريد و در عين حالا ظواهر طبيعي تري نيز خواهد اعطا كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.