پاك نگاه داشتن پوستپيرايش در‌صورتي‌كه روي پوست پاك باشد

۶۰ بازديد

 بهترين كرم پودر
شايد برايتان اتفاق افتاده باشد كه در زمان يك روز يك‌سري توشه آرايش و پيرايش خويش را تجديد بنا كرده باشيد. اين مورد براي هر خانمي حقيقتا آزار دهنده ميباشد. اينكه آرايش و پيرايش چهره دائما بهم بريزد،‌شايد اندكي به برند اسباب و اثاث آرايشي شما بستگي داشته باشد البته طولاني تر بخاطر راحت انگاري ها و اعتنا نكردن به نكات ريز ميباشد. ما اين نكات را براي شما درپي آورده ايم. اميدوارم كه‌اين مقاله برايتان اثر گذار واقع شود.

۱-پاك نگاه داشتن پوستپيرايش در‌صورتي‌كه روي پوست پاك باشد ماندگاري خوب تري خواهد شد. پوست را لايه برداري كرده و آن را به طور طبيعي با نوشيدن آب مرطوب نگاه داريد. روغن هاي روي سطح پوست موجب از در بين بردن سريع پيرايش مي گردد، به اين ترتيب پيش از آرايش و پيرايش پوست را پاك كرده و قبلي از آن از مرطوب كننده به كارگيري فرمائيد. در حالتي‌كه پيرايش را روي پوست كم آب انجام دهيد زود پوسته پوسته مي گردد.
 
۲-به كارگيري از پرايمر پرايمرمانند يك سد ميان پوست و كرم پودر فعاليت مينمايد. ياري مينمايد مبنا آرايش و پيرايش بيش تر روي پوست بماند. پرايمر اذن نمي دهد پوست چرب شود. پوست را يكدست كرده و اذن ميدهد پوست به نيكي نفس بكشد. پرايمرها يكي‌از شايسته ترين جذب كننده هاي چربي مي باشند. بدين ترتيب رژگونه روي پوست سا‌عتها خواهد ماند.
 
۳-به كارگيري درست از كرم پودر
بهتر ميباشد از كرم پودرهاي مرطوب اجتناب نماييد، چون ماندگاري متعددي ندارند. از جور پودري يا اين كه ضد آب براي زماني كه به ماندگاري زياد خيس نياز داريد به كار گيري فرماييد. كمي از كرم پودر را در راس فيس زده و آن را به آرامي به حريم مخلوط نمائيد. به آرامي دستمال را دور فيس فشار دهيد تا كرم پودر اثبات شود.
 
۴-استعمال از يك پودر كيفيت خوبحتي هنگامي كه عرق مي‌كنيد، در حالتي كه يك پودر مات كيفيت بالا زده باشيد بيش تر خواهد ماند. از يك كرم پودر پر‌نور خيس و پودر تيره خيس استعمال نماييد تا در شرايطي‌كه پيرايش تميز شد، رخ تان لكه دار چشم نشود. از يك پودر مات و از يك برس پهناور پرز دار براي زدن پودر به كار گيري فرماييد.
 
۵-اذن دهيد لب ها طولاني مقطع بدرخشداستعمال از برق لب يا اين كه رژلب هاي درخشان ماندگاري ندارند. مي بايست آن ها را با يك فرمولاسيون مات جايگزين فرمائيد تا رنگ آن اضافه بماند. پيش از زدن رژلب مطلقا لب ها را مرطوب نگاه داريد. همينطور استعمال از خط لب مات نيز تا حدي رنگ رژ لب را بر روي لب محافظت ميكند. در حالتي كه مي‌پنداريد رژلب هايتان به ويژه در زمان هواي گرم سود بهتري در اين باره نمي دهد مي‌توانيد آنان را بعضي اوقات در يخچال فريزر مراقبت فرماييد.
 
۶-روي ريمل فعاليت نماييدبا زدن ريملي با فرمولاسيون ضد آب از ريخته شدن ريمل خودداري نماييد. اين عمل سبب ماندگاري بالا خيس آن مي گردد. به خيال داشته باشيد كه ريمل همينطور چنانچه دو توشه بر روي مژه هاي پودري زده گرديده باشد ماندگاري اش بسيار اضافه خواهد شد.

بهترین آرایشگاه مردانه در تهران برای مردانی که به دنبال تجربه‌ای کامل و با کیفیت در مراقبت از ظاهر خود هستند، ویژگی‌های مختلفی را دارد. یک آرایشگاه خوب برای آقایان باید دارای کادری حرفه‌ای و ماهر باشد که تخصص و تجربه کافی در خدمات مردانه داشته باشند. این آرایشگاه‌ها باید از محصولات با کیفیت و متنوع استفاده کنند و خدماتی مانند طراحی مو، اصلاح سر و صورت، ماساژ، و مراقبت از پوست را ارائه دهند.

 همچنین فضایی آرام و دلپذیر و استفاده از تجهیزات مدرن و به‌روز نیز از ویژگی‌های یک آرایشگاه مردانه برتر است. برای انتخاب بهترین پیرایش مردانه در تهران، ارزیابی نظرات و تجربیات مشتریان قبلی و مراجعه به آرایشگاه‌ها به منظور بررسی خدمات و شرایط می‌تواند کمک کننده باشد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.