آرشیو اسفند ماه 1398

مقالات رسمي لوازم ارايش و عطر

در استعمال از كرمهاي مراقبتي، گردن را ناديده نگيريد:

۷۰ بازديد

28. در استعمال از كرمهاي مراقبتي، گردن را ناديده نگيريد:

 بهترين كرم پودر
گردن ما مي‌تواند تاثيرات ارتقا سن بر روي پوست را نشان دهد، بدين ترتيب محافظت از پوست گردن بسيار مهم و تاثيرگذار ميباشد. هرگونه كرم مراقبتي را كه بر روي صورتتان استعمال ميكنيد، آن را به گردن بياوريد و به سمت بالا و آهسته ماساژ دهيد، تا اثر بيشتري داشته باشند، شايسته ترين عصر براي انجام اين عمل صبح ميباشد.

29.آب بيشتري بنوشيد:
بي آلايش ترين كاري كه مي‌توانيد براي مرطوب نگه داشتن و هيدراته شدن پوست تان انجام دهيد، اين ميباشد كه آب و مايعات بيشتري مصرف نماييد. ممكن ميباشد كه برخي از مواد شيميايي و ناخالصي ها در آب وجود داشته باشد، مي‌توانيد از يك تصفيه آب خانگي به كار گيري نمائيد، يا اين كه آن را بجوشانيد تا تماما غربال شود و خيالتان از آن ريلكس خيس شود.

30.مصرف لبنيات و قهوه روزمره خويش را تا حد ممكن كاهش دهيد:
مصرف بيش تر از حد لبنيات ( به خصوص شير ) سبب ساز التهاب، بسته شدن منافذ پوست و ساخت آكنه مي‌گردد، مصرف قهوه نيز پوست را كم آب مي‌نمايد و منجر دهيدراته شدن پوست مي‌گردد.

براين اساس بايستي همت نمائيد معيار مصرف خويش را به كمتر از دو فنجان در روز محدود فرماييد، همينطور تلاش فرماييد در زمان روز يك جام آب ليمو براي خنثي كردن اسيد قهوه بنوشيد.

31.مصرف تكميل كننده هايي براي نگهداري از پوست:
كامل كننده هاي بسيار متعددي موجود است، كه به تندرست پوست امداد مي‌كنند، مانند:ويتامين A كه به ترميم و تقويت غشاهاي مخاطي و بافت پوست امداد مي نمايد و از آن در قبال ويروس ها، باكتري هاي مضر حفظ مينمايد و از كم آب شدن ، پوست پوست شدن و چين و چروك نيز پرهيز مينمايند.

كلسيم نيز سبب تندرست پوست مي‌گردد، سطح تحت كلسيم سبب ساز ارتقاء احتمال بروز پيري زودرس و خطر ابتلا به سرطان پوست مي‌شود.

ويتامين C نيز براي تن و پوست مان حياتي ميباشد و در تشكيل كلاژن سازي و معالجه زخمهاي وضع حمل و نزاع با راديكال هاي آزاد ياري مي نمايد.

روغن هاي ماهي و روغن دانه كتان با اسيدهاي چرب امگا 3 كه داراست، به هيدراته كردن و رطوبت رساني به سلولهاي پوستي امداد مينمايد.

كرم پودر را با برس مخصوصش صحيح روي نقطه آسيب فيس‌تان بزنيد

۸۴ بازديد

 بهترين كرم پودر

3- پاره اي پودر برداريد و براي اثبات كردن كرم پودر‌تان از آن به كار گيري فرمائيد. * كانسيلر به ياري شما ميايد- جاي آسيب و چروك‌هاي صورتچگونه مي بايست اين عمل را بكنيم: نخست، شما بايستي مطمئن گرديد كه آيا ميتوانيد تماما جاي آسيب را روي فيس‌تان بپوشانيد يا اين كه نه. در شرايطي‌كه نتوانستيد صد در صد آن را از ديد نهفته نمائيد مي توانيد با به كارگيري از يك كرم پودر خوب آن را كمرنگ خيس و نامشخص خيس نمائيد

1- نخستين از كليه با يك لوسيون كمرنگ با غلظت معدود تمام فيس‌تان را بپوشانيد.

2- آن گاه، كرم پودر را با برس مخصوصش صحيح روي نقطه آسيب فيس‌تان بزنيد و آن‌گاه آن را سيرتكامل اي روي رخ‌تان پخش نماييد كه رنگ تمام نقاط چهره‌تان يك پارچه شود.

3- در پايان نيز از يك پنكيك براي اثبات كردن كرم پودر روي فيس‌تان استعمال نماييد. * چروك‌هاي صورتچگونه آن را بپوشانم: با به كارگيري از يك كرم با غلظت بالا و و كرم پودري خوب و قدرتمند مي توانيد صورتي صاف و يك پارچه داشته باشيد.

1- فيس‌تان را مرطوب نماييد،مرطوب كننده رخ شما‌را يكپارچه مي كند.چنانچه پوستي سوراخ رخنه‌ و پوسته گرديده داريد به كارگيري از كرم مرطوب كننده براي‌تان از هر چيزي واجب خيس ميباشد.

2- از كرم پودر‌هاي مايع به كارگيري نمائيد.

3- به سيرتكامل‌هايتان رژگونه بزنيد.حتي در صورتي سيرتكامل‌هايتان چروك داراست گشوده هم مي توانيد از يك رژگونه كمرنگ استعمال نماييد.

4- درصورتي كه حريم لب‌هايتان خطوطي داريد، آن حيطه را همواره مرطوب نگاه داريد. از يك پماد منحصر چروك به دور لب استعمال فرماييد، اما كارايي نكنيد كه آن خطوط را با كرم پودر بپوشانيد.در قبال يك رژلب مايع كرم مانند برداريد و با يك خط لب قشنگ و كمرنگ خط لب‌تان را پر رنگ نماييد.

چه‌طور اين فعاليت را انجام دهيم:

1- براي داشتن يك آرايش و پيرايش خوشگل و اما طبيعي از يك كرم و يا اين كه لوسيون به كارگيري نمائيد.

2- برس كرم پودر را برداريد،‌ تمام رخ خويش را با به كارگيري از اين برس كرم پودر بزنيد، مطمئن گرديد كه كرم روي رخ شما نشسته ميباشد. در شرايطي‌كه كرم پودر روي رخ شما پر‌نور خيس ميگردد روي نقاطي از چهره‌تان كه فكر‌مي‌كنيد‌ نقص دارا‌هستند نزنيد.

متخصصين آرايشي ليستي از نكات مفيد آرايشي

۶۱ بازديد

 بهترين كرم پودر
هنرمندان و متخصصين آرايشي ليستي از نكات مفيد آرايشي تهيه نموده اند. رعايت اين نكات و اصول اوليه و پيشرفته آرايشي براي زيباتر و طبيعي خيس جلوه دادن شما بسيار ريلكس و سهل وآسان ميباشد.
 


 
يك آرايش زيبا با يك كرم پودر خوب آغاز مي شود. بطور نمونه اكثر خانمها مانند اكثر خانمهاي آسيايي ها و آفريقايي ها داراي پوستي با رنگ پايه زرد رنگ مي باشند.
 
درك كردن اين واقعيت يكي از مهمترين نكات آرايش كردن ميباشد. وقتي خانمي با اين رنگ پوست از كرم پودر صورتي پر رنگ يا نارنجي استعمال مي كندآرايش خيلي مصنوعي به حيث مي برسد و اين خانم براي داشتن يك آرايش طبيعي و يكدست بايد از كرم پودرهايي با پايه رنگ زرد به كارگيري نمايند.
 
 
1-كرم پودر كه پايه و اصل آرايش مي باشد بايد به درستي و مطلوب با رنگ پوست شما تعيين گرديده باشد.
 
2- براي اينكه پوست شما خيلي برق نزند بعداز اتمام آرايش از پودر جامد استعمال كنيد. در حالتي كه پوست شما خيلي برق مي زند از پودري به كارگيري كنيد كه روغن پوست شما‌را جذب نمايد.
 
3- هنگام به كار گيري از رژ سيرتكامل برس را از لاله گوش به سمت سيرتكامل ها تكان دهيد و ضمنا از رژ سيرتكامل هاي پر‌نور به كار گيري كنيد تا گونههاي شما معين خيس از پوست زيرين شود. بياد داشته باشيد كه آرايش تيره تصويري گرفته خيس و آرايش پر‌نور به شما تصويري پر‌نور خيس و پررنگ خيس مي دهد.
 
4- نخست پر‌نور ترين سايه را بر پشت ديده خويش بزنيد.
 


 
5- بعد از آن يك سايه با روشنايي ميانگين بر روي اولين سايه بزنيد.
 
6- تيره ترين سايه را در كناره بيروني ديده بزنيد تا ايجاد عمق در ديده نمايد.
 
7- با به كار گيري از يك خودكار خط ديده از راءس ديده تا كناره ديده خط كوتاهي بكشيد.
 
8- ريمل آرايش شما‌را تكميل مي نمايد. در شرايطي‌كه چشماني سياه داريد از ريمل مشكي، طوطيا اي يا قهوه اي تيره و يا بي رنگ به كار گيري كنيد.
 


 
9- هنگام رژ زدن، رژي را تعيين كنيد كه منعكس كننده شخصيت رواني و دروني شماست. براي رژ زدن از برس منحصر به فرد آن به كار گيري نماييد. اينكار خير فقط سبب مي شود كه طرح و خط اصلي لب شما معين شود بلكه مي شود ميزان رنگ رژ روي لب را در اختيار گرفتن كرد.
 
در صورتيكه قبلي از رژ زدن قدري پودر به لبهايتان بزنيد ماندگاري رژ بر روي لبها افزايش مي يابد. براي محافظت فرم لبها و جلوگيري از كم آب شدن و پوسته پوسته شدن لبها قبلي از رژ زدن كرم ويتامين E به لبها بزنيد و براي تزكيه رژ لب، لبها را با گليسرين تميز كرده بعد از آن بشوييد.
 
10- پس از رژ زدن از برق لب به كار گيري كنيد تا لبهايتان زيباتر به لحاظ برسند و رژ لب روي لبهايتان خوب بنشيند.
 
11- رنگ لاك خويش را مطلوب با رنگ آرايشتان تعيين نماييد.
 
12- بعد از اتمام آرايش مي توانيد از اسپري هاي فيكس كننده آرايش نيز به كار گيري كنيد. اين اسپري ها سبب ساز مي شود آرايش برهه زماني طولاني تري بر روي فيس شما بماند.

شيوه درست به كار گيري از كرم پودر

۶۹ بازديد

بهترين كرم پودر
شيوه درست به كار گيري از كرم پودر و فونداسيون در آرايش و پيرايش روزمرهاستعمال از كرم پودر و فونداسيون يكي‌از بخش‌هاي اصلي و مهم آرايش و پيرايش روتين بخش اعظمي از خانم‌ها ميباشد. اين پوشش امداد مينمايد تا سطح پوست يك پارچه و صاف به حيث رسد و عيوب و ناصافي‌هاي سطحي آن زدوده شود. البته استعمال از كرم پودر آن طور كه به حيث ميايد معمولي وجود ندارد. قطعا اتفاق افتاده ميباشد كه بامداد پيرايش بي آلايش روتين خويش را انجام مي‌دهيد و عصر تمامي آن كرم پودر روي رخ شما به موقعيت خميري در آمده ميباشد. گونه هاي عمل درين ميباشد كه شما نحوه درست استعمال از كرم پودر را نمي‌دانيد و نكات كليدي را براي زدن آن روي پوست رعايت نكرده‌ايد. البته نكات كليدي در به كارگيري درست از كرم پودر چه است؟
گزينش كرم پودر و فونداسيون با فرمول مطلوب
اولي قدم براي تعيين كرم پودر مطلوب اين ميباشد كه به پوست خويش اعتنا فرمائيد. در صورتي‌كه پوست چربي داريد از اشكال درخشن و درخشان كرم پودر كه اتفاقا اين ايام بسيار باب گرديده‌اند اجتناب نماييد. مسلما اعتنا فرمائيد كه روي كاسه كرم پودر عبارت "سواي چربي" (Oil Free) قيد گرديده باشد. در صورتيكه پوست شما كم آب ميباشد مسلما اعتنا فرماييد كه كرم پودر شما دربردارنده مرطوب كننده باشد و هر چه مقدار اين مرطوب كننده اضافه باشد بهتر خواهد بود. در‌حالتي كه پوست شما ايراد چنداني ندارد و كرم پودر را صرفا براي يك پارچه كردن رنگ رخ به عمل ميبيريد از انواعي كه پوشش دهي كمتري دارا هستند مثل كرم ب‌ب به كار گيري فرماييد. براي تمامي گونه هاي پوست استعمال از كرم پودرهايي كه قابليت و امكان مراقبت در مقابل آفتاب داشته باشند و دارنده SPF 20 به بالا باشند سفارش مي گردد. گذشته از خريد كرم پودر و يا اين كه به كارگيري از آن روي كل چهره مقداري از آن را روي نصيب كوچكي از پوست آزمايش فرمائيد تا مطمئن گرديد توليد آلرژي نخواهد كرد. براي گزينش كرم پودر مطلوب براي پوست خويش ميتوانيد با متخصصان پوست و زيبايي و كارشناسان فروش در داروخانه‌ها مشاوره فرمائيد، فراموش نكنيد كه كرم پودر كيفيت عالي قيمت هزينه كردن دارااست ولي هر چيز گراني لزوما براي پوست شما خوب وجود ندارد.
مهيا‌سازي درست پوست پيش از به كارگيري از كرم پودر
آرايش و پيرايش شما هيچوقت ظاهري قشنگ و طبيعي نخواهد داشت مگر اين كه آن را روي يك پوست صاف و قابل انعطاف انجام دهيد. اين آيتم براي كرم پودر بيشتراز ساير اثاثيه آرايشي اهميت دارااست. به همين برهان بايستي قبلي از استعمال از كرم پودر مي بايست پوست فيس را مهيا فرمائيد. براي فراهم كردن پوست بايستي شغل هاي مختلفي را انجام دهيد؛ نخست پوست خويش را پاك سازي نماييد آن گاه لايه برداري مطلوب انجام دهيد تا سلول‌هاي مرده از سطح پوست شما غير وابسته شود. بعد مقدار قابل قبولي از كرم مرطوب كننده خويش را روي پوست به كارگيري فرمائيد، فراموش نكنيد كه پوست مرطوب، سبوم كمتري ترشح مي كند و دوام آرايش و پيرايش شما ارتقا مييابد. بعداز اين كه مرطوب كننده به خير جذب پوست شد نوبت به پرايمر آرايشي مي رسد، پرايمر را كه ماده‌اي سرم مانند ميباشد روي پوست بزنيد تا سطح آن قابل انعطاف و يكپارچه شود. بعداز اين كه پرايمر به طور كامل كم آب و جذب پوست شد هم اكنون چهره شما براي زدن كرم پودر مهيا ميباشد و فيض دلخواه خويش را خواهيد گرفت.
به كارگيري از ابزار مطلوب براي زدن كرم پودر روي پوست
حالا نوبت به به كارگيري از كرم پودر روي چهره ميرسد. درين مرحله ابزارهايي كه به فعاليت ميبيريد به اندازه خويش كرم پودر اهميت دارا هستند و در فيض‌اي كه خواهيد گرفت مفيد خواهند بود. چندين ضابطه كلي در باب ابزارهاي آرايشي منحصربه‌فرد كرم پودر موجود هست. برس‌هاي آرايشي پوشش بهتري به وجود مي آورند در حالي كه اسفنج‌هاي آرايشي براي ساخت يك لايه نازك و سبك از كرم پودر روي پوست مطلوب‌خيس مي‌باشند. پس بهتر ميباشد كرم پودرهاي سبك و مايع را با اسفنج آرايشي استعمال نمائيد و كرم پودرهاي غليظ و سنگين و پودري را با برس آرايشي روي پوست خويش بزنيد. فراموش نكنيد كه ابزارهاي آرايشي كيفيت بالا قيمت سپرده گذاري دارا هستند و هيچ كس دوست ندارد موهاي برس آرايش و پيرايش را روي فيس شما ببيند!

خريد شايسته ترين كرم پودر

۶۸ بازديد

بهترين كرم پودر
كسي را سراغ نداريم كه به خريد شايسته ترين كرم پودر براي آرايش و پيرايش رخ اهميت ندهد. به همين برهان نيز اشخاص خوش‌ذوق و سليقه و ايراد‌پسند، به‌نيكي در جريان ميباشند كه خريد شايسته ترين كرم پودر فعاليت راحتي وجود ندارد و بايستي اين كرم پودر را بر طبق جور پوست و نياز آن گزينش كنيم. از آنجايي كه پژوهش ها رشته‌اي‌هاي دنياي آرايش و پيرايش اثبات نموده است صرفا ۱۵درصد از اشخاص كاركشته به تعيين كرم پودر مطلوب با پوست خويش مي باشند، در‌پي طريق‌هاي راحتي را براي خريد شايسته ترين كرم پودر سازگار با پوست با شما در‌ بين ميگذاريم تا به لطف اين طرز‌ها، شايسته ترين كرم پودر را ريلكس‌خيس از مدام خريداري نماييد.
نكته هاي مهم گذشته از خريد شايسته ترين كرم پودر

تجربه نشان داده ميباشد خانم‌ها هنگام خريد كرم پودر سازگار با پوست خويش اعتنا اكثري به خرج ميدهند؛ ولي در كنار اهميت رنگ، گزينش شايسته ترين كالا از في مابين كرم پودرهاي غيرفشرده، فشرده، مرطوب كننده‌ رنگي تأثير مهمي در زيبايي آرايش و پيرايش دارااست. در فيض قبلي از هر چيز نخست بايستي دسته پوست خويش را از بين اشكال پوست هاي چرب، تركيبي، عادي، كم آب و حساس تشخيص دهيد. آن گاه مي بايست دوام كرم پودري كه تا به امروز به كارگيري مي‌كرده‌ايد را بازبيني فرمائيد و مشاهده كنيد اين كرم پودر بعداز سپري شد يكسري ساعت، حالتي تيره و كدر پيدا مي‌نمايد. همينطور بايستي بازبيني فرمائيد كه پوست را سنگين و پف‌دار نشان ميدهد يا اين كه نه. التهاب پوست بعد از به كارگيري از كرم پودر نيز يكي از ديگر از نكته‌هايي ميباشد كه بايستي در خريد شايسته ترين كرم پودر بايستي در حيث داشته باشيد.
در كنار اين نكات، از آنجايي كه از كرم پودر براي پوشش عارضه هاي فيس مي‌اقتدار ياري گرفت، دسته عارضه‌اي كه قصد نهفته‌كردن آن را داريد، تأثير اكثري در تشخيص شايسته ترين كرم پودر داراست. بعد از در حيث دريافت كردن اين‌ها، بايستي به ذوق خويش در پيرايش نيز اعتنا فرمائيد و كرم پودر را براي آرايش و پيرايش مات، عادي، نصفه درخشان يا اين كه درخشان تعيين فرماييد.
خريد شايسته ترين كرم پودر براي پوست چرب و كم آب

پوست صورتي كه نصيب بيني و پيشاني چربي داراست و ساير نصيب‌هاي آن كم آب ميباشد را پوست تركيبي يا اين كه چرب و كم آب مي‌ناميم. براي چنين پوست هايي بايستي از خريد كرم پودرهايي كه تركيبات چرب دارا هستند برحذر باشيد و كرم پودري با تركيبات غيرچرب و سيليكوني تعيين فرمائيد كه بسته‌شدن منافذ پوست را در پي نداشته باشد. با اين اكانت براي گزينش كرم پودر سازگار با پوست چرب و كم آب بايستي بدون شكً به تركيبات جنس نيز دقت ويژه كرد.
خريد شايسته ترين كرم پودر براي پوست كم آب

در صورتيكه پوست بي آبي داريد، توصيه مي كنيم براي گزينش كرم پودر سازگار با پوست خويش، سراغ محصولي با خواص آبرسان و تركيبات ضدپيري برويد. اين كرم پودر بهتر ميباشد كه دارنده گليسيرين و ديگر تركيبات آبرسان باشد. براي پوست كم آب در كنار خريد شايسته ترين كرم پودر، مي توانيد شايسته ترين مرطوب كننده رنگي را خريداري فرماييد. اين توليد ها در كنار آبرساني پوست، تا حدودي عمل كرم پودر را هم انجام مي دهند و براي آرايش و پيرايش هاي خارج از خانه، مرطوب كننده رنگي دارنده تركيبات SPF ضد آفتاب نيز مورد قابل قبولي به حيث مي رسد.
خريد شايسته ترين كرم پودر براي پوست‌ عادي

دست اشخاصي كه پوستي عادي دارا‌هستند براي تعيين كرم پودر سازگار با پوست خويش گشوده ميباشد و كرم‌ پودرهاي مختلفي را سواي نگراني از چرب‌ يا اين كه كم آب‌شدن پوست مي توانند گزينش نمايند. توصيه ميشود براي پوست هاي عادي سراغ كرم پودري با پوششي نازك را بگيريد كه تركيبات اين كرم پودر به مقدار مقداري منعكس‌كننده نوروفروغ باشد. كرم مرطوب كننده رنگي نيز مورد قابل قبولي براي پوست عادي به حساب مي آيد.
خريد شايسته ترين كرم پودر براي پوست حساس

در شرايطي‌كه پوست حساسي داريد مي بايست هنگام تعيين كرم پودر سازگار با پوست خويش توجه فراواني به خرج دهيد. اسباب آرايش و پيرايش دارنده تركيبات معدني شايسته ترين مورد براي اشخاص با پوست حساس ميباشد. بهتر ميباشد كرم پودري خريداري نماييد كه دارنده زينك (Zync) و تركيبات تسكين‌بخش باشد. در توليد اين كرم پودر نبايد خبري از پارابن (Paraben) و عطر‌هاي شيميايي باشد. از آنجايي كه احتمال قرمزي و ناهماهنگي رنگ در پوست هاي حساس اضافه ميباشد، كرم پودرهاي غيرفشرده آيتم خير براي چنين پوست هايي به‌اكانت نمي‌آيند و بهتر ميباشد كرم پودر مينرال يا اين كه معدني با تركيبات فشرده دارنده SPF و فارغ از تالك (Talc) خريداري كنيد.
شايسته ترين طرز كرم پودر زدن

بعداز گزينش شايسته ترين كرم پودر سازگار با پوست نوبت به نحوه استعمال از آن مي رسد. براي شما گفتيم كه كرم پودرها در اشكال گوناگون و با تركيبات متفاوتي عرضه ميگردند. در سود شيوه واحدي براي كرم پودر زدن نيست و بسته به مدل كرم پودري كه خريده‌ايد بايستي اين مال را استعمال نمائيد.
مرطوب كننده رنگي شل‌ترين طرز به كارگيري را داراست. كافي ميباشد كه تركيبات اين توليدات را با انگشت روي رخ بماليد. كرم پودرهاي مايعِ، موشواره و كرمي را با برس صاف به طور بزنيد. موهاي اين برس مي بايست تصنعي و مصنوعي باشد تا تركيبات كرم پودر را به خويش جذب نكند و اين تركيبات شل‌خيس به پوست منتقل شود. برسي كه به كرم پودر آغشته‌ كرده‌ايد را در شرايط دوراني از راس چهره به خارج بماليد. براي كرم پودرهاي پودري نيز برسي پهن تعيين فرمائيد و برس را در سوي بالا و تحت روي فيس بكشيد. در‌صورتي‌كه هم از طرف‌داران كرم پودرهاي استيكي يا اين كه ماتيكي مي باشيد، اين كرم پودر را روي نصيب‌هاي عارضه‌دار پوست بماليد و با اسفنج، پيرايش را كامل شدن نماييد.
اميد‌است‌ با اطلاعاتي كه از طريق خريد شايسته ترين كرم پودر سازگار با پوست شما ميان گذاشتيم، ريلكس‌خيس از مدام شايسته ترين كرم پودر را خريداري نمائيد. براي خريد كرم پودر نيز نيازي وجود ندارد شيوه هجران برويد و كافي ميباشد محرمانه به مغازه اينترنتي اُردمي – مبداء تخصصي توليدات آرايشي، بهداشتي و تندرستي بزنيد و از در ميان كرم پودرهايي كه فراهم‌ كرد‌ه‌ايم، شايسته ترين آنها‌را خريداري فرمائيد. در آخر توصيه ميكنيم در صورتي‌كه شما هم تجربه‌اي در به كارگيري و خريد شايسته ترين برند كرم پودر داريد، در نصيب نظرها اين تجربه‌هاي با فايده را با ما و ديگر خواننده‌ها به اشتراك بگذاريد.

چرا بايستي از كرم قابل انعطاف كننده به كار گيري كنيم!

۷۶ بازديد

 

چرا بايستي از كرم قابل انعطاف كننده به كار گيري كنيم!
بايستي بدانيد كه در مركز همگي كارهايي كه بايستي صبح بعداز بيدار شدن از خواب انجام دهيد، استعمال از كرم قابل انعطاف كننده ميباشد. كاري كه خير صرفا سبب ساز ميشود احساس فوق‌العاده‌اي پيدا فرماييد، بلكه موجب تميزي، نرمي و به وجود نيامدن چروك‌هاي چهره در آينده نيز مي گردد كه به دنبال مي توانيد با 5 آيتم از مهم ترين فوايد به كار گيري از كرم قابل انعطاف كننده آشنا گرديد.

 
 

 
 

1. كاهش اشتباهات پوستي

استعمال از يك كرم قابل انعطاف كننده مطلوب به پوست شما امداد مينمايد تا خير بسيار چرب و خير خيلي كم آب شود. بخش اعظمي از اشتباهات پوستي و جوش و قرمزي پوست هم از همين چربي و بي آبي بيش‌ از حد پوست ساخت مي‌گردد و كرم قابل انعطاف كننده در دراز زمان امداد مي‌نمايد تا پوست شما به ترازو متعادلي چربي داشته باشد و كمتر به ايرادات پوستي در گير گرديد.

2. كاهش لكه‌هاي پوستي
استعمال آراسته از مرطوب كننده‌ها موجب كاهش لكه‌هاي پوستي و شفافيت پوست شما ميگردد، صرفا بايستي كارايي فرماييد تا از كرم مرطوب كننده منحصر پوست خودتان استعمال نمائيد و مدام و به صورت صدق پوستتان را هيدراته نماييد.

3. جواني پوست
كرم قابل انعطاف‌كننده مخصوصا در نقاط حساس همانند چهره، موجب جوانسازي و قابل انعطاف شدن پوست مي شود و با بهبود كم آبي و آبرساني به پوست موجب بهبود و جواني پوست شود.

4. كاهش چروك فيس
رمانتيك كه بعداز زدن كرم مرطوب كننده در پوستمان شم ميكنيم، سرشار از شادابي و كاهش چين و چروك و برنا گرديده پوست ميباشد. احساساتي كه درواقع بر خلاف چيزي كه خيلي از مردم گمان مي كنند، يك رخداد فعلا وجود ندارد و طبق مطالعاتي كه به وسيله روزنامه پوست بريتانيا انجام شد، تا معيار متعددي از كم آبي پوست و چروك‌هايي كه در دراز بازه بر اثر همين بي آبي‌ها ساخت شود، خودداري نمايد.

از طرف ديگر مي بايست بدانيد كه معمولا پوست‌هاي چرب و نصفه چرب نسيت به پوست‌هايي كه كم آب مي‌باشند، به مرور عصر چروك كمتري ميفتند و ديرتر مسن مي شوند. اين مورد به‌اين استدلال ميباشد كه مهم ترين دليل ساخت چروك پوستي كم آب شدم پوست و عدم آبرساني به موقع آن ميباشد. پس در صورتي ميخواهيد پوست سلامت، قشنگ و سواي چروكي داشته باشيد، بهتر ميباشد مسلما يك روتين مطلوب براي آبرساني و قابل انعطاف كردن پوستتان در لحاظ بگيريد.