در استعمال از كرمهاي مراقبتي، گردن را ناديده نگيريد:

۷۱ بازديد

28. در استعمال از كرمهاي مراقبتي، گردن را ناديده نگيريد:

 بهترين كرم پودر
گردن ما مي‌تواند تاثيرات ارتقا سن بر روي پوست را نشان دهد، بدين ترتيب محافظت از پوست گردن بسيار مهم و تاثيرگذار ميباشد. هرگونه كرم مراقبتي را كه بر روي صورتتان استعمال ميكنيد، آن را به گردن بياوريد و به سمت بالا و آهسته ماساژ دهيد، تا اثر بيشتري داشته باشند، شايسته ترين عصر براي انجام اين عمل صبح ميباشد.

29.آب بيشتري بنوشيد:
بي آلايش ترين كاري كه مي‌توانيد براي مرطوب نگه داشتن و هيدراته شدن پوست تان انجام دهيد، اين ميباشد كه آب و مايعات بيشتري مصرف نماييد. ممكن ميباشد كه برخي از مواد شيميايي و ناخالصي ها در آب وجود داشته باشد، مي‌توانيد از يك تصفيه آب خانگي به كار گيري نمائيد، يا اين كه آن را بجوشانيد تا تماما غربال شود و خيالتان از آن ريلكس خيس شود.

30.مصرف لبنيات و قهوه روزمره خويش را تا حد ممكن كاهش دهيد:
مصرف بيش تر از حد لبنيات ( به خصوص شير ) سبب ساز التهاب، بسته شدن منافذ پوست و ساخت آكنه مي‌گردد، مصرف قهوه نيز پوست را كم آب مي‌نمايد و منجر دهيدراته شدن پوست مي‌گردد.

براين اساس بايستي همت نمائيد معيار مصرف خويش را به كمتر از دو فنجان در روز محدود فرماييد، همينطور تلاش فرماييد در زمان روز يك جام آب ليمو براي خنثي كردن اسيد قهوه بنوشيد.

31.مصرف تكميل كننده هايي براي نگهداري از پوست:
كامل كننده هاي بسيار متعددي موجود است، كه به تندرست پوست امداد مي‌كنند، مانند:ويتامين A كه به ترميم و تقويت غشاهاي مخاطي و بافت پوست امداد مي نمايد و از آن در قبال ويروس ها، باكتري هاي مضر حفظ مينمايد و از كم آب شدن ، پوست پوست شدن و چين و چروك نيز پرهيز مينمايند.

كلسيم نيز سبب تندرست پوست مي‌گردد، سطح تحت كلسيم سبب ساز ارتقاء احتمال بروز پيري زودرس و خطر ابتلا به سرطان پوست مي‌شود.

ويتامين C نيز براي تن و پوست مان حياتي ميباشد و در تشكيل كلاژن سازي و معالجه زخمهاي وضع حمل و نزاع با راديكال هاي آزاد ياري مي نمايد.

روغن هاي ماهي و روغن دانه كتان با اسيدهاي چرب امگا 3 كه داراست، به هيدراته كردن و رطوبت رساني به سلولهاي پوستي امداد مينمايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.