چرا بايستي از كرم قابل انعطاف كننده به كار گيري كنيم!

۷۷ بازديد

 

چرا بايستي از كرم قابل انعطاف كننده به كار گيري كنيم!
بايستي بدانيد كه در مركز همگي كارهايي كه بايستي صبح بعداز بيدار شدن از خواب انجام دهيد، استعمال از كرم قابل انعطاف كننده ميباشد. كاري كه خير صرفا سبب ساز ميشود احساس فوق‌العاده‌اي پيدا فرماييد، بلكه موجب تميزي، نرمي و به وجود نيامدن چروك‌هاي چهره در آينده نيز مي گردد كه به دنبال مي توانيد با 5 آيتم از مهم ترين فوايد به كار گيري از كرم قابل انعطاف كننده آشنا گرديد.

 
 

 
 

1. كاهش اشتباهات پوستي

استعمال از يك كرم قابل انعطاف كننده مطلوب به پوست شما امداد مينمايد تا خير بسيار چرب و خير خيلي كم آب شود. بخش اعظمي از اشتباهات پوستي و جوش و قرمزي پوست هم از همين چربي و بي آبي بيش‌ از حد پوست ساخت مي‌گردد و كرم قابل انعطاف كننده در دراز زمان امداد مي‌نمايد تا پوست شما به ترازو متعادلي چربي داشته باشد و كمتر به ايرادات پوستي در گير گرديد.

2. كاهش لكه‌هاي پوستي
استعمال آراسته از مرطوب كننده‌ها موجب كاهش لكه‌هاي پوستي و شفافيت پوست شما ميگردد، صرفا بايستي كارايي فرماييد تا از كرم مرطوب كننده منحصر پوست خودتان استعمال نمائيد و مدام و به صورت صدق پوستتان را هيدراته نماييد.

3. جواني پوست
كرم قابل انعطاف‌كننده مخصوصا در نقاط حساس همانند چهره، موجب جوانسازي و قابل انعطاف شدن پوست مي شود و با بهبود كم آبي و آبرساني به پوست موجب بهبود و جواني پوست شود.

4. كاهش چروك فيس
رمانتيك كه بعداز زدن كرم مرطوب كننده در پوستمان شم ميكنيم، سرشار از شادابي و كاهش چين و چروك و برنا گرديده پوست ميباشد. احساساتي كه درواقع بر خلاف چيزي كه خيلي از مردم گمان مي كنند، يك رخداد فعلا وجود ندارد و طبق مطالعاتي كه به وسيله روزنامه پوست بريتانيا انجام شد، تا معيار متعددي از كم آبي پوست و چروك‌هايي كه در دراز بازه بر اثر همين بي آبي‌ها ساخت شود، خودداري نمايد.

از طرف ديگر مي بايست بدانيد كه معمولا پوست‌هاي چرب و نصفه چرب نسيت به پوست‌هايي كه كم آب مي‌باشند، به مرور عصر چروك كمتري ميفتند و ديرتر مسن مي شوند. اين مورد به‌اين استدلال ميباشد كه مهم ترين دليل ساخت چروك پوستي كم آب شدم پوست و عدم آبرساني به موقع آن ميباشد. پس در صورتي ميخواهيد پوست سلامت، قشنگ و سواي چروكي داشته باشيد، بهتر ميباشد مسلما يك روتين مطلوب براي آبرساني و قابل انعطاف كردن پوستتان در لحاظ بگيريد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.