بهترين كرم پودر

مقالات رسمي لوازم ارايش و عطر

رنگ هاي كرم پودر

۷۰ بازديد

رنگ هاي كرم پودر:

بهترين كرم پودر
دارنده امكان ادغام گونه هاي رنگ ها به خواسته دستيابي به رنگ متبوع ميباشد همينطور دارنده رنگ هاي Light with yellow undertones ميباشد.

كرم پودر نارس كلاً دارنده ۲۰ رنگ ميباشد و نسبتاً هر رنگ پوستي مي‌تواند از دربين كرم پودرهاي نارس كرم پودر مطلوب و هم رنگ با پوست را پيدا نمايند.

مخصوصا در حالتي كه رنگ پوست به رنگي متمايل به زيتوني و زردرنگ باشد شايسته ترين آيتم كرم پودر نارس ميباشد.

نكته : به خيال فناوري اختصاصي و مختص به عمل رفته درين كرم پودر، بايستي گذشته از هر توشه مفتوح كردن كرم، به نيكي كرم پودر را حركت دهيد.

تني چند از مصرف كنندگان اين كرم پودر نظراتي داشتند : :

۹۴- درصد بيان نمودن كه پوشانندگي بدون نقص فارغ از موقعيت ماسكي بر روي پوستشان ساخته شده است.

۹۶- درصد بيان نمودن كه شم سبكي فوق العاده اي بر روي پوستشان ساخته شده است.

 

حرف انتها
كلاً در صورتي بخواهيم بطور خلاصه اين فرآورده را تعريف‌و‌تمجيد نماييم مي اقتدار بيان كرد:

كرم پودر نارس از فرمولاسيون مخصوص به شخصي تاسيس شده است كه به موقعيت مايع ميباشد و پوشش دهي فوق العاده بالايي به دوران دوره ۱۶ ساعت داراست كه سبك و بادوام تمام عيوب و نواقص را كاملا پوشش مي‌دهد.

قابل ذكر ميباشد كه اين كرم پودر، فاقد چربي، پارابن، الكل و عطر ميباشد و متناسب با تمام پوست ها مي‌باشد در مقابل رطوبت و تعريق نيز مقاومت داراست.

در حالتي‌كه كه علاقمند به خريد از اينترنت كرم پودر نارس ميباشيد مغازه ماي سفورا شايسته ترين توليدات آرايشي اصل را به شما مشتريان عزيز عرضه ميدارد.

لازم به ذكر ميباشد كه ماي سفورا نمايندگي فروش توليد ها مارك نارس در كشور ايران (تهران) را داراست كرم پودر نارس اصل بوسيله ماي سفورا در دست شما مصرف كننده عزيز قرار خواهد گرفت.

و در انتها مي بايست اعلام كرد خريد كرم پودر نارس اصل و استعمال ماهر از آن سبب ساز نگهداري نماي طبيعي فيس و پوست مي‌گردد.

كرم پودر نارس اصل به وسيله ماي سفورا كه نمايندگي توليد ها نارس در كشور‌ايران مي‌باشد، در دست شما مصرف كننده عزيز قرار گرفته ميباشد.

ماي سفورا نمايندگي فروش محصول ها مارك نارس در تهران و مفتخر به ارائه اين مارك كيفيت خوب ميباشد.

كرم پودر خالص (شير sheer )

۶۹ بازديد

كرم پودر خالص (شير sheer )
اين فرآورده به عبارتي كرم پودر اصلي ميباشد و سبب ميشود پوست براق‌خيس به حيث رسد. به‌علاوه سبب ساز گرفتگي منافذ پوست نميشود. در صورتي زياد اهل پيرايش نيستيد، اين كالا براي شما مطلوب ميباشد.
كرم پودر درخشان‌كننده
اين فرآورده ظواهر پوستتان را درخشان مي نمايد و براي استعمال در روز مطلوب ميباشد. درخشان‌كننده را مي بايست روي كرم پودر و نصيب‌هاي به محرمانه از پوست زد (سيرتكامل‌ها، خط ابرو و حدقه ديده‌ها) تا پوست موقعيت درخشاني بگيرد.
در‌حالتي كه پوستتان چرب ميباشد، از مصرف اين فرآورده پرهيز كنيد.
كرم پودر استيك
اين متاع معمولاً از مخلوط كانسيلر و كرم پودر ساخته مي شود و براي پوست حقيقتاً سنگين ميباشد البته ظواهر پوست را به نحو قابل‌توجهي بهبود ميبخشد.
گزينش كرم پودر متناسب با پوست
كرم پودر براي پوست كم آب: 
اين گونه پوست تحريك‌پذيري بالايي داراست و به جهت عدم چربي كافي، تيره به لحاظ مي رسد. اشخاص باپوست كم آب بهتر ميباشد از كرم پودرهاي مايع با مبنا روغني استعمال نمايند.
كرم پودر براي پوست چرب: 
اين جور پوست دارنده منافذ زيادي ميباشد و درخشان به لحاظ ميرسد. گزينش خصوصيت هاي مهم كرم پودر خوب ازآن‌جهت براي اين اشخاص اهميت دارااست كه در فيس تعيين غلط كرم پودر، منجر تشديد چربي و جوش‌هاي پوستي ميگردد.
كرم پودرهاي جامد يا اين كه مايع گزينش قابل قبولي براي اين اشخاص ميباشد.
كرم پودر براي پوست نرمال: 
ازآنجايي‌كه‌اين مدل پوست، ايده آل ترين دسته پوست ميباشد كه واحد سنجش چربي و آب متعادلي دارااست، نسبتاًً از هر دسته كرم پودري مي‌اقتدار بهره مند شد.
كرم پودر براي پوست مختلط: 
يكي‌از گونه هاي شايع پوست ميباشد كه در آن‌ سيرتكامل‌ها كم آب و تمام بخش T چهره (پيشاني،بيني و زنخدان) چرب ميباشد.
اشخاص دارنده اين دسته پوست مي بايست از دو كرم پودر متفاوت، براي دو فصل گرم و سرد استعمال نمايند. كرم پودر مايع با بيس (اساس) آب سفارش قابل قبولي براي اين اشخاص ميباشد.

مرحله اوليه ماهر كرم پودر زدن : رنگ كرم پودر مطلوب پوست چهره تان گزينش فرماييد

۶۷ بازديد

در حالتي كه پوستي كدر داريد

بهترين كرم پودر
در صورتيكه پوستي كدر و دارنده جوش و همچنين لك‌هاي ارثيه از جوش داريد، در آغاز ضدآفتاب فاقد چربي خويش را بزنيد، بعد از آن از يك كرم‌ پودر خوب كه امكان پوشانندگي نيكي دارااست به كارگيري كرده و تمام نقاط پوست را با آن بپوشانيد و با تكان آهسته ضربه زدن آن را كاملا روي پوست بخوابانيد و در آخر فعاليت آرايش و پيرايش هم پد يا اين كه به عبارتي ابر پنكيك را برداشته و با جنبش گذاشتن و برداشتن روي پوست، آن را يه خرده از براقي به ماتي برسانيد.


در شرايطي‌كه پوست چربي داريد
هنگام خريد كرم پودر بي ترديد به ليبل آن توجه كنيد كه روي آن كلمه ( oil free ) يا اين كه ( matt ) مندرج باشد. در غير اين فيس خير صرفا براقي پوست شما‌را تشديد مي‌كند بلكه مي بايست خودتان را براي زدن جوش‌هاي بدتر فراهم كنيد. كرم پودرهاي مايع يا اين كه جامد با بيس آب و پنكيك‌هاي خشك تعيين نيكي براي به كارگيري روزانه شماست. در حالتي‌كه كه پوست‌تان نياز به يك پوشش قادر‌خيس داراست گذشته از زدن كرم مايع با يك پد مرطوب يك لايه از فون خشك ( آكوا ) روي پوست‌تان بزنيد.


مرحله اوليه ماهر كرم پودر زدن : رنگ كرم پودر مطلوب پوست چهره تان گزينش فرماييد
مرحله نخستين ماهر كرم پودر زدن : رنگ كرم پودر مطلوب پوست فيس تان گزينش فرماييد
هنگام خريد براي آزمايش رنگ كرم‌پودر مي بايست ۳رنگ در حدود رنگ پوست‌تان را روي خط فك تحت خويش بماليد، آن‌گاه در روشنايي طبيعي ملاحظه كنيد كه آيا هنوز خط آرايشي چشم ميگردد يا اين كه خير؟ در شرايطي‌كه رنگ صحيح را گزينش كرده باشيد خطي نبايد باقي مانده باشد. كرم‌پودري براي شما مطلوب ميباشد كه هنگامي به خط فك زير ماليده شود، خط آرايشي في مابين گردن و رخ به وجود نيايد.



كرم پودر‌ها براساس مدل پوشش تقسيم بندي مي شوند

۶۸ بازديد

گونه هاي دسته كانسيلرها:
كانسيلر مدادي: اين دسته كانسيلر براي پوشش جاي جوش هاي كوچك، لك هاي نقطه اي و حريم لب و ابرو بسيار مطلوب ميباشد.
كانسيلر مايع: اين كانسيلر براي همگي گونه هاي پوست به غير از پوست خيلي كم آب مطلوب ميباشد و شايسته ترين كانسيلر براي پوست چرب ميباشد.
كانسيلر استيكي يا اين كه ماتيكي: اين كانسيلر مطلوب پوست هاي كم آب ميباشد. كانسيلر استيكي پوشش دهي عالي دارااست و براي نواحي حريم ديده، بيني و لب ها بسيار مطلوب ميباشد.
كانسيلر كرمي يا اين كه جامد: براي اشكال پوست كم آب، عادي، حساس و ادغام به فعاليت مي‌رود. مي بايست دقت داشت كه از اين گونه كانسيلر در غلظت بالا به كارگيري نشود.
بيش تر بخوانيد: صورت براش چه ميباشد
اشكال كرم پودر:
كرم پودر‌ها براساس مدل پوشش تقسيم بندي مي شوند:
كرم‌هاي مرطوب كننده رنگي: كه علاوه بر خواص مرطوب كنندگي پاره اي دانه‌هاي رنگي هم دارا‌هستند كه به پوست رنگ ميبخشد اين كرم براي پوستهاي برنا و صاف مطلوب ميباشد.
فون مايع كه رايج‌ترين و دوست داستني‌ترين صورت كرم پودر ميباشد: چون به كار گيري از آن آسوده ميباشد و پوشش طبيعي به پوست ميدهد اين كرم‌ها معمولاٌ براي پوستهاي نرمال و كم آب مطلوب ميباشند و اشخاصي كه پوست چرب دارا‌هستند بايستي از جور فارغ از چربي (Oil Free) آن به كار گيري نمايند..
كرم پودر: اين كرم‌ها بسيار مرطوب و بي نياز ميباشند مخصوصاً مطلوب پوستهاي كم آب مي باشند و زيرا بافت نسبتاًً سنگين دارا هستند مي بايست شما مطمئن گرديد كه خوب جذب پوست گرديده براي اين فعاليت از يك اسفنج مرطوب امداد بگيريد.
كرم پودر فشرده يا اين كه پنكيك: اين كرم اقتدار پوشش بيشتري داراست معمولاً به صورت پودر فشرده گرديده و به دو چهره چرب و كم آب وجود دارد و استعمال آن معمولاً به امداد اسفنج هست كه روي آن در لحاظ گرفته شده‌است.
پن استيك: اين كرم پودر دارنده بافت سنگين ميباشد و ب براي پوشش معايب پوستي و سرخي آسيب سيار مطلوب مي باشد. كمي از آن را روي محل ميگذاريم و با يك اسفنج محو ميكنيم.قاله مي‌توانيد دستكاري فرماييد، براي به كارگيري طولاني تر لطفا به بخش افزايش مراجعه كنيد.

اهميت استعمال از كرم قابل انعطاف كننده قبلي از آرايش و پيرايش!

۶۷ بازديد

5. شايسته ترين آبرسان پس از شستن پوست

بهترين كرم پودر

پوست ما صحيح بعداز اينكه آن را مي‌شوريم، چربي طبيعي خويش را از دست مي دهد و كم آب ميشود. به علاوه وقتي كه با آب داغ دوش ميگيريد و يا اين كه صورتتان را مي‌شوريد، چربي پوست به واحد سنجش بيشتري از في مابين مي‌رود و منافذ پوستتان گشوده ميگردد. درحال حاضر در شرايطي كه از كرم قابل انعطاف ‌كننده قابل قبولي براي آبرساني و از دربين بردن اين كم آبي در پوسستتان استعمال فرمائيد، به نيكي جذب مي گردد و ميتوانيد با خيال و خاطر ريلكس از كرم پودر آرايشي بر روي پوسستان به كار گيري فرماييد و در غير اين چهره پوستتان به مرور مبتلا بي آبي و چروك و ظاهري نا مطبوع ميشود.

 

فراموش نكنيد كه پس از شستن صورتتان و يا اين كه پس از دوش به دست آوردن، بي ترديد به آرامي پوستتان را به يك حوله كم آب فرماييد و هنگامي كه همگي آب مازاد روي پوست صورتتان را منزه كرديد. آغاز به كرم زدن پوست نماييد.

از طرف ديگر اين قضيه را نيز به خاطر داشته باشيد كه شستن رخ با آب داغ و يا اين كه دوش تصاحب كردن با آب داغ سبب مي شود چربي پوست شما به واحد سنجش بيشتري پاك شود و در سود پوستتان پس از چنين مواردي بيشتراز حد كم آب و بيش تر در معرض جراحت قراردارد.

تلاش فرماييد تا حد قابليت و امكان از آب سرد براي شستن صورتتان به كار گيري نماييد و در هنگام دوش تصاحب كردن نيز آب را خيلي زياد داغ نكنيد تا هم به پوست چهره و تن و هم به پوست راز و موهايتان جراحت وارد نشود و ترازو چربي خويش پوست نيز با اين شستشو از ميان نرود.

 

اهميت استعمال از كرم قابل انعطاف كننده قبلي از آرايش و پيرايش!

با همگي اين اوصاف كه در صدر ذكر شد، هم اكنون فكر كنيد كه قصد آراستن هم داشته باشيد و فارغ از كرم قابل انعطاف كننده اين عمل را انجام مي‌دهيد. مهمترين اتفاقي كه براي پوست شما مي‌ افتد اين ميباشد كه كرم پودر فارغ از اينكه زيرسازي پوست انجام داده باشيد بدون واسطه روي پوست شما قرار مي گيرد و همگي منافذ پوستتان بعداز مدتي با اين كرم مسدود ميگردد و پس از مدتي پوستي با جوش‌هاي ذيل پوستي و حتي قرمز‌رنگ خواهيد داشت.

 

گزينه بعدي اينكه ظواهر آرايش و پيرايش شما آنطور كه بايستي به لحاظ نميرسد و به اصطلاح آرايش و پيرايش روي پوستتان نمي‌نشيند و جلوه‌اي زشت و پوسته پوسته پيدا ميكند. اين عمل سبب مي گردد به مروز پوست شما زخم ببيند، موقعيت صاف و براق طبيعي خودش را از دست دهد و جوش‌هاي ذيل پوستي هم به خيال و خاطر نفوذ كرم پودر و آلودگي‌ها به باطن پوستتان يجاد شود.

فانديشن و كانسيلر به شما امداد ميكند

۷۰ بازديد

بهترين كرم پودر


فانديشن و كانسيلر به شما امداد ميكند كه صورتي سواي جوش ولكه داشته باشيد،براي رفع عيوب اكثر پوستها ازفن (فانديشن) به كارگيري ميكنيم تا صورت را براي گريم فراهم كنيم.، رشته مخفف فانديشن ومعني  اساس و تحت سازه را دارااست .
گونه هاي فانديشن۱- حرفه كم آب:  پنكيك ها۲-حرفه مايع : ليكوييد۳-رشته چرب: پن استيكفُن كم آب :اسم ديگر رشته كم آب كه به عبارتي پنكيك ميباشد كه به صورتتان وضعيت صاف و يكدستي مي‌دهند،يك كدام از حرفه هاي مبنا گريم ميباشد بدليل اينكه فاقد چربي ميباشد براي پوست هاي چرب مورد خير و خوبي ميباشد به غير از گريم در آرايش و پيرايش هاي سبك هم  كاربرد دارا‌هستند كيك ميكاپ و آكوا كالر در مدل رشته هاي كم آب مي باشند
رشته چرب (پن استيك):براي پوشش دهي معايب پوست مثل جوش لكه و رينگ هاي كبود تحت ديده و سايه پر‌نور در گريم كاربرد متعددي دارا‌هستند البته بهتر ميباشد براي كاور همگي رخ خصوصا نواحي كه دارنده چروك و خطوط متعددي مي‌باشند به علت چربي بالا كمتر به كارگيري شوند.اين كرم پودر بافت سنگين داراست و  براي سرخي جراحت بسيار مطلوب ميباشد. يه خرده از آن را روي محل مي‌گذاريم و با يك اسفنج محو نمائيد.
رشته مايع يا اين كه ليكوييد : به جهت داشتن اساس آب براي چهره هاي كم آب (متاع پوست) و عادي بسيار مطلوب مي‌باشد به ۳ نوع تقسيم ميگردد.
 :كرم پودر مايع عادي  روي اكثر پوست هابه خير پخش مي‌گردد:كرم پودر مايع نصفه چرب براي تمامي مدل پوستي مطلوب ميباشد كه توسط اسفنج هاي مرطوب بر روي رخ زده ميگرددكرم پودر مايع چرب بخاطر داشتن بافت سنگين نسبت به اشكال ديگر رشته مايع مقدار پاره اي از آن دارنده اثر گذاري قادر مي‌باشد.

كاربرد پودر تالك و ميكا

۶۵ بازديد

كاربرد پودر تالك و ميكا
  بهترين كرم پودر

ميكا چه چيزي است؟
امروزه برندهاي گوناگون ارايشي ، مثل گريماس هلند ماده جديدي به اسم ميكا با دانه‌هاي بسيار ريز را به جاي پودر تالك به عمل مي‌برند، اين ماده بافتي مشابه به تالك داراست ولي با ماليده شدن بافت آن به طور كامل شكسته ميگردد و اثر گچي تالك را ندارد. اين ماده پيش از اين نيز در ايجاد مواد آرايشي اكليلي و درخشان مثل سايه و رژ لب به فعاليت مي رفت و اينك با استعمال از آن در كرم‌پودرها و توليدها ديگر، پودر تماما روي رخ محو مي شوند و تنها رنگ آن باقي مي ماند در فيض بافتي سبك‌خيس دارا هستند. اما در‌اين تغيير‌و تحول دعوا ايمني و تندرست مطرح نبوده ميباشد و فقط كيفيت جنس مد حيث بوده ميباشد.جلاي مرواريدي پودر ميكا آنرا به محتوايي با اهميت در رژ سيرتكامل، خط ديده ها ، سايه هاي ديده، كرم پودر ، درخشان كننده هاي گيسو و تن، رژلب، برق لب، طوطيا و لاك ناخن مبدل مي گرداند. در‌صورتي‌كه پوست رخ تان سلامت ميباشد و مي‌خواهيد آن را پر‌نور و درخشان نمائيد، ميكا يكي‌از شايسته ترين موادي ميباشد كه طبيعت برايتان آماده نموده است.

در شرايطي‌كه يك متاع آرايشي درخشندگي داشته باشد، به احتمال خيلي زياد از ميكا در توليد آن مستعمل ميباشد. از ميكا در ساخت محصول ها حفظ از پوست كه تاثير براق كنندگي دارا‌هستند هم به كار گيري ميگردد؛ محصولاتي مثل وايتكس ها و براق كننده هاو پرلايت ها و پرل آيشدوهاي گريماس هلند. مهم‌ترين مزيت ميكا قابليت و امكان توليد وضعيت درخشندگي طبيعي ميباشد زيرا مي قدرت آن را به صورت يك پودر قابل انعطاف درآورد. ميكا بخاطر طبيعي بودن يكي‌از دوستداشتني ترين تركيبات دربين برندهاي آرايشي و بهداشتي ارگانيك و طبيعي ميباشد. مزيت ديگر ميكا قابليت استعمال از آن روي گونه هاي پوست فاقد عارضه ها جانبي ميباشد.

عارضه ها پيرايش دايم به وسيله دستگاه هاي غير مجاز

۶۶ بازديد

 بهترين كرم پودر

عارضه ها پيرايش دايم به وسيله دستگاه هاي غير مجازدر‌حالتي كه براي پيرايش دايم از دستگاههاي تتو و امثال آن كه جزء اسباب غير مجاز مي‌باشد استعمال فرماييد احتمال انتقال بيماري هاي خطرناكي مانند گونه هاي عفونت هاي ويروسي همچون هپاتيت، ايدز، بيماري هاي ميكروبي، عفوني، سل و… موجود است كه معمول ترين طرز سرايت آن از روش كالا هاي خوني و ترشحات تن ميباشد كه بوسيله دستگاههاي غير مجاز يا اين كه سوزن هاي مشترك انتقال مي‌يابند. زمان خاموش بعضي از اين بيماري ها ممكن ميباشد تا ساليان طولاني حتي 10 سال باشد كه فرد ممكن ميباشد از وجود اين بيماري بي اطلاع باشد.
ادامه مقاله -> كليك فرماييدروغن زيبايي و كاربرد آن در تقويت پوست و موي
tatto eventsتغييرات رنگ مرسوم ترين عارضه ها پيرايش دايميكي مرسوم ترين عارضه ها آرايش و پيرايش دايم، عارضه تغييرات رنگي در حيطه متبوع مي‌باشد. اين تغييرات رنگي قادر است مشتمل بر تغيير‌و تحول رنگ به شرايط خاكستري، آبي‌رنگ، بنفش، سبز، قرمز‌رنگ و… باشد كه معمولا از 2 هفته پس از انجام آرايش و پيرايش دايم استارت گرديده و در‌اين‌صورت‌ براي مدام به همين شرايط باقي خواهد ماند. براي پرهيز از اين دلايل پيرايش دايم پيگمنتر مي بايست از رنگ هاي خنثي كننده رنگ هاي تيره استعمال كند و از تزريق رنگ تك رنگ حتي در حالتي‌كه رنگ پر‌نور باشد پرهيز كند. هر رنگي در آرايش و پيرايش دايم بعد از تزريق به تحت پوست آغاز به تيره شدن و بد رنگ شدن مي كند مگر اينكه بوسيله رنگ هاي تكميل كننده و خنثي كننده تيرگي ثبت گرديده و آن‌گاه در آرايش و پيرايش دايم به عمل گرفته شوند. اين دلايل پيرايش دايم بوسيله يك پيگمنتر كارشناس گذشته از انجام ميكروپيگمنتيشن ميتواند پيش گويي گرديده و متوقف شود. ولي در فيس ساخت اين دلايل پيرايش دايم بوسيله يك پيگمنتر مبتدي و تازه كار و غير كارشناس بايستي نسبت به عوض كردن بد رنگي پيرايش دايم مبادرت كرده و به يك پيگمنتر كارشناس مراجعه كرد تا در اسرع وقت و تا حد قابليت و امكان پيرايش دايم در حوزه‌ متبوع به رنگ دلخواه نزديك شود. 

شايسته ترين كرم پودر كدام ميباشد

۵۹ بازديد

 بهترين كرم پودر
شايسته ترين كرم پودر كدام ميباشد ؟يك كدام از بي آلايش ترين راه و روش ها براي پوشاندن نقص هاي پوست به كارگيري از شايسته ترين كرم پودر ميباشد.كرم پودر يكي‌از مهم‌ترين اقلام ارايشي مي‌باشند كه در كنار بقيه مواد ارايشي مطلوب پوست مانند مرطوب كننده ها ،كانسيلرها ،بيس ها،فيكساتور و ديگر اثاثيه ارايشي به طور رنگ و لعاب داده و پوستتان را شاداب خيس و ظاهري زيباتر ارائه مي نمايد.
يك كرم پودر ميتوان هم ارايش شما‌را خوشگل نشان داده و يا اين كه ان را حاد نمايد و اين به كرم پودر شما بستگي دارااست كه چه دسته ماركي به كار گيري فرمائيد.برخي از كرم‌پودر ها روي پوست نمي خوابد و سبب ساز مي گردد روي پوست دون دون شود و موقعيت قشنگي ندهد يا اين كه اينكه پوست را كيكي نمايد.
پس مي بايست در خريد كرم پودر توجه متعددي شود.براي به كار گيري از كرم پودر برند خير را تعيين نماييد كه به ان آلرژي نداشته باشيد و سبب جوش‌ يا اين كه التهاب پوست نشود.كرم پودر را مي بايست مطابق رنگ پوست خويش تهيه و تنظيم فرماييد.افرادي كه‌ پوست چربي دارا‌هستند مسلما مي بايست از كرم پودر هاي مات و مخملي به كار گيري نمايند تا روي پوست بخوابد و چربي پس ندهد.
هنگام به كار گيري از كرم پودر بدون شك پد خويش را تر فرماييد اين عمل منجر خوب پخش شدن كرم پودر مي‌شود. كرم پودر گونه هاي مختلفي داراست كه هر يك به طوري بر روي سطح‌ پوست پوششي صاف و يك دست توليد مي‌كند تا ظواهر فيس اراسته و قشنگ جلوه نمايد.گزينش كرم پودر مطلوب مانند هر اسباب ارايش ديگري كه به طور روتين به كار گيري مي كنيد بسيار مهم ميباشد چون در حين روز بر روي پوست شما جاي‌دارد و نبايد سبب ساز اسيب رساندن به پوست شود از اين رو مي بايست شايسته ترين كرم پودرها را براي پوست به كار گيري نمائيد.
توصيه ما به شما كرم پودرهاي با كيفيت گابريني ميباشد.اين كرم پودر علاوه بر پوشانندگي مطلوب به صورت يكنواخت روي پوست شما قرارمي گيرد.

به كار گيري از ابزار مطلوب براي كرم پودر زدن

۴۹ بازديد

مرحله سوم: به كار گيري از ابزار مطلوب براي كرم پودر زدن

 بهترين كرم پودر
خوشبختانه ابزار كارآمد متعددي را در بازار براي به كارگيري صحيح از كرم پودر سراغ داريم و بسته به صلاح‌روئت كرد خويش شايسته ترين وسيله را به فعاليت بگيريد.

۱. برس زيرسازي
درباره ي گزينش برس زيرسازي نمي‌قدرت ورژن واحدي پيچيد؛ ولي گشوده هم تجربه نشان داده ميباشد كه برسي را براي زيرسازي آرايش و پيرايش گزينش فرماييد كه كرم پودر را به‌راحتي به طور منتقل نمايد و پوشش خير و خوبي توليد كند. انصافاً بايستي خاطرنشان كرد برس هاي صاف آيتم‌ي خير براي به كار گيري صحيح از كرم پودر به حيث مي‌رسند. برس هاي منحصر كرم پودر نيز اختصاصاً براي اين فعاليت تشكيل‌شده‌اند و پوششي قشنگ و ملايم روي پوست توليد ميكنند. در حال حاضر دوره آن فرا رسيده كه برس زيرسازي آرايش و پيرايش را به كرم پودري كه پشت دست خويش ريخته بوديد، آغشته نماييد و در وضعيت دوراني روي پوست بماليد. به هر اندازه كه در انجام اين عمل شكيبايي و اعتنا به خرج دهيد، به‌ به عبارتي اندازه پيرايش آخرين شما قشنگ‌خيس خواهد شد.

۲. بيوتي بلندر
بيوتي بلندر (beauty blender)، وسيله‌اي‌ نسبتاً تازه در دنياي آرايش و پيرايش ميباشد و به لطف كاربرد ديده‌گيري كه دارااست در بازه‌دوره يه خرده به يك كدام از ابزارهاي گزينه عشق و علاقه‌ي آرايشگران تبديل شده‌است. بنابراين ميتوانيد به جاي برس زيرسازي از بيوتي بلندر براي به كارگيري صحيح از كرم پودر امداد بگيريد. بيوتي بلندر در‌ واقع يك پد اسفنجي و بيضي صورت ميباشد كه به‌راحتي در اختيار قرار مي گيرد و نصيب‌هاي متعدد فيس را با كرم پودر پوشش مي دهد. براي به كارگيري از بيوتي بلندر در آغاز آن را نم‌دار كرده و آن‌گاه به كرم پودر آغشته كنيد و به‌رخ نقطه‌اي روي پوست بماليد. اين عمل را با اعتنا و طاقت انجام دهيد تا كرم پودر با حالتي صاف و يكپارچه به تمام نصيب‌هاي چهره ماليده شود.

۳. اسفنج آرايشي
اسفنج آرايشي در‌ واقع ورژن كهن‌خيس بيوتي بلندر ميباشد و براي به كارگيري صحيح از كرم پودر ترويج متعددي دارااست. اسفنج آرايشي را در كرم پودري كه به پشت دست زده‌ايد، به‌موقعيت ضربه‌اي فرو فرماييد و با حركات آهسته روي چهره بماليد. اين فعاليت را نخست براي راءس فيس انجام دهيد و آنگاه كرم پودر را به ديگر نصيب‌ها منتقل كنيد تا تمام رخ پوشش قابل قبولي پيدا نمايد.

۴. انگشتان
كرم پودر زدن با انگشت هيچ اشكالي ندارد، به‌شرط اينكه دست‌هاي شما تماماً پاك و ضدعفوني باشند. ناگفته نماند در‌حالتي كه پوستي چرب داريد، اعتنا داشته باشيد كه انگشت‌ها چربي پوست را در طول استعمال از كرم پودر به ديگر نصيب‌ها منتقل مينمايند. كرم پودر زدن با انگشت نحوه خير براي خانم‌هايي ميباشد كه براي اولي توشه كرم پودر مي زنند و تجربه‌ي چنداني در‌اين عمل ندارند. براي استعمال صحيح از كرم پودر، با انگشت سبابه آن را در موقعيت نقطه‌اي به‌ نصيب‌هاي پهناور‌خيس رخ بزنيد و سپسبه باقي نقاط فيس بماليد. براي نصيب‌هاي دقيق‌تري مانند تحت ديده و كناره‌هاي بيني از انگشت رينگ ياري بگيريد؛ چراكه اين عمل فشار كمتري بدين نواحي حساس مي آورد.