رنگ پوست معياري براي زيبايي به اكانت نمي آيد

۶۶ بازديد

 بهترين كرم پودر
رنگ پوست معياري براي زيبايي به اكانت نمي آيد و نگهداري و محافظت از پوست واحد سنجش اصلي زيبايي ميباشد، در همين راستا پرشين او در‌پي ي مقاله نكات دقيق پيرايش چهره را ارائه نموده است.براي زيبايي واحدي تعريف‌و‌تمجيد نشده ميباشد و به گروه اي از خصوصيت هاي متناسب با هم ربط داراست. رنگ پوستمعياري براي زيبايي محسوب نميشود آن چيزي كه به زيبايي داراي ارتباط ميباشد محافظت و حفظ از پوست ميباشد.در همين راستا پرشين او اين بخش از خبر ها پيرايش و زيبايي را به ارائه ي نكات دقيق آرايش و پيرايش درباره‌ي زيباييرخ پرداخته ميباشد.نكات دقيق پيرايش چهرهرنگ پوست نمي‌تواند ميزان زيبايي اشخاص باشد و اين عملكرد بيهوده‌اي ميباشد كه بخواهيد براي خوشگل شدن، رنگ پوست‌تان را تغيير و تحول بدهيد. زيبايي تعريف‌و‌تمجيد واحدي ندارد و اضافه از اينكه در ادامه الگوهاي ارائه گرديده در تمدن‌هاي گوناگون باشد به تيم‌اي از خصوصيت‌هاي متناسب با هم ربط داراست. شايد تصور كنيد پوست سپيد ترازو زيبايي ميباشد و بخواهيد با عملكرد براي سپيد شدن بدين ترازو نزديك گرديد. ولي اين نگرش اشتباهي ميباشد هرچند كه رايج و پذيرفته گرديده باشد. چيزي كه به زيبايي بيش تر مربوط ميباشد مراقبت و محافظت پوست ميباشد و چيزي كه ضروري ميباشد اعتنا به سالمي ميباشد. براي نگهداري از پوست‌تان بيش تر هزينه و وقت صرف فرمائيد.
نكات دقيق آرايش و پيرايش براي جلوگيري از تيره كردن زياد پوست
شناخت با نكات دقيق آرايش و پيرايش چهرهخيلي تيره نكنيد
برخي از اشخاص به پيرايش تند و غليظ و تيره عشق و علاقه دارا‌هستند البته بعضا از اشخاص با اينكه به هيچ عنوانً قصد آرايش و پيرايش تيره ندارند البته فيس‌شان با پيرايش تيره و گرفته ميشود. اين به‌اين استدلال ميباشد كه‌اين اشخاص از كرم پودرها و پودرهاي چهره بسيار تيره‌خيس از رنگ مبنا رخ و بدنشان استعمال مينمايند. اين سبب ساز ميشود رخ خيلي بدون شوخي، كدر و مشقت بار به حيث رسد.
بعضا‌ها به نادرست مي پندارند آرايش و پيرايش غليظ و تيره يك راه و روش براي ارتقاء جذابيت ميباشد البته اين از شالوده خطا ميباشد.
شما در كمتر از نوع‌هاي ارائه گرديده در زيبايي و پيرايش چنين چيزي مي بينيد. پيرايش درهم و تيره سواي دقت به رنگ پوست يك ايده ضد زيبايي ميباشد. در عين هم اكنون آرايش و پيرايش‌هاي بسيار پر‌نور و درخشان هم ضد زيبايي فيس مي‌باشند. پيرايش مطلوب صورت در واقع تركيبي از به كارگيري از تكنيك‌هاي تيره و پر‌نور ميباشد.براي اينكه بدين غلط نيفتيد از نخست مي بايست اسباب آرايشي مطلوب خودتان را بخريد.
براي خريد اسباب پيرايش مطلوب مي بايست به رنگ پوست‌تان دقت فرماييد. كرم‌هاي زيرسازي پوست را با رنگ پوست‌تان تطبيق بدهيد. كرم پودر يا اين كه پودر رخ تيره براي يك پوست سپيد نامناسب ميباشد. براي برنزه‌ها و فونداسيون‌هايي كه در توليد زاويه رخ استعمال مي شود آنها‌را يك تا دو مرتبه تيره‌خيس از پوست رخ‌تان تعيين فرماييد و مدام از رنگ‌هايي كه طيفي از رنگ نارنجي رنگ مي باشند بدور بمانيد.

شناخت با نكات دقيق آرايش و پيرايش راجع‌به زيبايي فيسنكات دقيق آرايش و پيرايش براي زيرسازي آرايش و پيرايش چهرهبه پايين‌سازي توجه فرمائيد
علاوه بر اينكه شما مي بايست براي تحت‌سازي آرايش و پيرايش توجه نمائيد و مواد آرايشي صحيح بخريد بايستي موقع به كارگيري هم اين فعاليت را با اعتنا انجام بدهيد. پودرها و كرم‌ها مي بايست بخوبي و متناسب روي پوست بنشينند. مواد آرايشي نبايد خيلي زياد باشند و نبايد خيلي نادر باشند. مدام مقدار قابل قبولي از مواد ذيل‌سازي به كارگيري فرمائيد.
در‌صورتي‌كه مواد آرايشي زياد باشند تمام خطوط طبيعي پوست‌تان تحت لايه‌هاي پودر و كرم مخفي ميگردد. براي اينكه مواد آرايشي به مقدار قابل قبولي روي پوست بنشيند مي بايست از اسفنج‌ها و برس‌هاي منحصربه‌فرد آرايش و پيرايش به كار گيري فرماييد. همينطور وقتي كه سايه ديده يا اين كه رژ لب به كارگيري ميكنيد براي يك آرايش و پيرايش رشته‌اي بايستي از ابزارهاي منحصر به فرد آن به كار گيري فرمائيد. در غير ان رخ عمل شما جز خرابكاري چيزي نخواهد بود. با پوليش و برس‌ها، پيرايش شما روي پوست طبيعي و ملايم به حيث مي رسد.
نكات دقيق آرايش و پيرايش در زمينه ي پر‌نور سازي پوستبيش تر از حد پر‌نور نكنيد
چيزي كه سبب ساز مي شود صورت‌تان زوايه دار چشم نشود پيرايش بيش تر از اندازه پر‌نور و واضح ميباشد. هنگامي كه از پر‌نور‌كننده‌هاي آرايشي و رنگ‌هاي خيلي پر‌نور براي سيرتكامل يا اين كه لب به كار گيري ميكنيد چهره‌تان چرب‌ترو با زاويه‌هاي كمتري چشم مي‌گردد.
صرفا بخش‌هاي پاره اي از رخ را پر‌نور نماييد. در واقع شما مي بايست حافظه بگيريد مخلوط قابل قبولي از تيره و پر‌نور را در پيرايش به عمل ببريد.پودرهاي خيلي پر‌نور‌خيس از رنگ طبيعي پوست، كرم‌هاي چرب و پر‌نور را روي زنخدان و پيشاني و بيني استعمال نكنيد. علاوه بر اين موقع به كار گيري از اين پر‌نور‌كننده‌ها بايستي ابزارهاي مطلوب را نيز به كار گيري فرمائيد. براي كرم‌ها از اسفنج‌هاي آرايشي و براي پودرها از برس‌هاي آرايشي استعمال نماييد. در صورتي‌كه پوست‌تان پر‌نور ميباشد از رنگ‌هاي يه خرده صورتي‌خيس به كار گيري فرماييد.
آيا رنگ پوست در نگهداري‌هاي زيبايي تاثير گذار ميباشد؟رنگ پوست نمي‌تواند واحد سنجش زيبايي اشخاص باشد و اين كارايي بيهوده‌اي ميباشد كه بخواهيد براي خوشگل شدن، رنگ پوست‌تان را تغيير‌و تحول بدهيد. زيبايي تعريف و تمجيد واحدي ندارد و طولاني تر از اينكه به‌دنبال الگوهاي ارائه گرديده در فرهنگ وتمدن‌هاي متفاوت باشد به گروه‌اي از خصوصيت‌هاي متناسب با هم ربط دارااست. شايد تصور كنيد پوست سپيد ميزان زيبايي ميباشد و بخواهيد با كارايي براي سپيد شدن به‌اين ترازو نزديك گرديد . ولي اين نگرش اشتباهي ميباشد هرچند كه رايج و پذيرفته گرديده باشد. چيزي كه به زيبايي اضافه مربوط ميباشد محافظت و حفظ پوست ميباشد و چيزي كه ضروري ميباشد اعتنا به سالمي ميباشد.
براي محافظت از پوست‌تان طولاني تر هزينه و وقت صرف نماييد. نگهداري‌هاي اول پوست، تطهير آن، رطوبت‌رساني و مراقبت از آن در قبال نوروروشنايي خورشيد ميباشد. اين اعتقادوباور كه كرم ضد آفتاب يا اين كه سپيد‌كننده تأثيري در رنگ پوست دارا‌هستند نادرست ميباشند. همگي اين توليدها براي هر دسته رنگ پوستي مطلوب و ضروري ميباشند و خوشبختانه هيچ تفكيكي در بين اين توليدها براي اشخاص با رنگ‌هاي گوناگون نيست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.